*Magnus* Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 WOOOOOOHOOOOOOOOOOOO OSLO SUCKERS Go rosenborg Go rosenborg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) neeeeeeeeeeeeeeeei fy fader så intenst...herregud.... Vålerenga skulle fått gullet...du ser oppslutningen i denne serierunden, og det er slik fotball er morro, ikkje når eitt lag vinner ligaen overlegent 10 år på rad. 1 mål....1....er det mulig? Håper neste års tippeliga blir lik slutten av årets, og at RBK ikkje vinner. Endret 30. oktober 2004 av zeph Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Til hel***** med Rosenborg...AAARGH! Håper lerkendal brenner ned eller noe sånt *10 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 HAHAHAA.. bad loosers... Suckers..! :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 For the record...eg bur på vestlandet, og har intet forhold til Vålerenga, bortsett frå når dei NESTEN slår RBK...fytti...er så ergelig Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) HAHAHA.... Da fikk jeg et av to ønsker oppfylt. Rosenborg vinner serien, men Molde klarte å holde seg i serien. Jeg skulle gjerne ha byttet gullet mot at Molde hadde gått rett ned. Men men... En kan ikke få alt her i verden. ROSENBORG Endret 30. oktober 2004 av Radhoo Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Enga-folkene kan legge seg!!!! :D :D VI ER BEST I VERDEN; VI VANT OVER ALLE!!!! HAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA vi er som alltid best!!! DERE KAN GÅ Å LEGGE DERE!!!! GO RBK - NORGES FOTBALLSTOLTHET Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) We'r UnBeatAble Endret 30. oktober 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Fyttirakkern, dette var noe av det mest intense jeg har vært med på. Jeg vil først og fremst gratulere Ola By Rise med seriegullet. Men, i tillegg så vil jeg også berømme 'Enga for meget god innsats. Keep up the good work! Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Rosenborg vant igjen og det kommer enda en sjanse til at BRANN skal være dem som bryter Rosenborg's seierrekke. Lenke til kommentar
herpel Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er det rart resten av Norge ikke liker trøndere.... Fysj! Ingen gratulasjoner til de #%/#¤/&! Håper intenst på at de får grisebank i Royal League!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er det rart resten av Norge ikke liker trøndere.... Hurra, plasser alle trøndere i en bås grunnet uttalelsene til en gjeng prepubertale rakkerunger på et internetfora. Good job! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er det rart resten av Norge ikke liker trøndere.... Trodde at det var bergensere resten av norge ikke likte jeg Satt med relativt høy puls på slutten gitt... Nok et gull Er det bare meg som koser meg over at stabæk rykket ned, synd at molde ikke fulgte etter. Ville mye heller ha hatt med songdal enn de to lagene... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ja, synd med Sogndal. Stau nau pau! Superlag fra Sogndal - De'kje nokon som e' lika god! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Vi får trøste oss med at Rosenborg ikke vil leve på flaksen i CL/RL, for der blir de KNUST/REVET I FILLEBITER! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Vi får trøste oss med at Rosenborg ikke vil leve på flaksen i CL/RL, for der blir de KNUST/REVET I FILLEBITER! trur ikke VIF ville gjort det bedre akkurat-- når de ikke klarer å slå RBK i ligaen en gang Endret 30. oktober 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Faktum er faktisk at Trøndere ikke er så intressert i fotball. I Trøndelag hersker Rosenborg-interessen, ikke fotball-interessen. Vi andre kan ihvertfall trøste oss med at det går nedover med Rosenborg for tiden Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kun store bokstaver i tittelen på tråden -> stenges Diverse usaklige tilbakemeldinger støtter bare opp om en stenging. PS. Grattis Rosenborg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg