Gå til innhold

Montere HK i In-Win kabinett -> Mangler skruer?

Pug

Anbefalte innlegg

Jeg driver å bygger PC for første gang, og setter de gamle delene mine inn i et In-Win S551 kabinett.

Det er meningen at jeg skal bruke slike "gull-skruer" som fester for skruene på baksiden av hovedkortet? Slik som på Chieftec kabinettet mitt?

Problemet er at det bare følger med én "gullskru" til å skru fast på baksiden av hovedkortet, mens det er 6 fester som det er meningen at HK skal festes i! Jeg har sjekka innholdsfortegnelsen, og det står også der at der bare skal følge med én "gullskru", og ikke 6, slik som det var på Chieftec kabinettet mitt?

Så hvordan fester jeg HK når jeg bare har en skru til å skru fast på baksiden? :cry:

Evt, hvor kan jeg kjøpe flere slike "bak-HK-skruer"? :ermm:

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan "kjøpe" sånne skrue fester i enhver lokal databutikk. Regner vel egentlig at du får en håndfull av disse...Litt snålt at det bare fulgte med en. Men kan du ikke bruke de gamle skruene siden du skriver at du setter inn de gamle delene. Eller er det bare jeg som missforstår?

Lenke til kommentar
Du kan "kjøpe" sånne skrue fester i enhver lokal databutikk. Regner vel egentlig at du får en håndfull av disse...Litt snålt at det bare fulgte med en. Men kan du ikke bruke de gamle skruene siden du skriver at du setter inn de gamle delene. Eller er det bare jeg som missforstår?

Problemet er at jeg skal bruke det kabinettet som de gamle delene var i til nye deler, og da må jeg jo ha skrufester der også?

Finnes skrufestene å få kjøpt på elkjøp eller slike butikker, eller må jeg til mer spsialiserte databutikker, som f.eks. datakjeden eller noe slikt?

Så det finnes ikke kabinetter som bare benytter ett skrufeste? Det virker jo veldig merkelig at det bare fulgte med ett skrufeste.... Er sikkert meningen at jeg må kjøpe selv da? Gjerrige In-Win... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...