chod Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) starte ein liten topic om detta spelet. Virke veldig kult og komme garantert til å kjøpe det til min GC. Vil du kjøpe det? Synst du det virke kult? Kan du spele ond heile tida, eller ikkje?? Endret 30. oktober 2004 av chod Lenke til kommentar
daniman Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 har kjøpt det til min gamecube og synes at hele spillet er genialt. man må først spille gjennom et kapittel for så å spille alle de store kampene i det kapitlet som ond. og da du har comleted et kapittel som ond får du noe armor til en av personene dine. et av årets absolutte høydepunkter dette spillet Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 et av årets absolutte høydepunkter dette spillet Her bruker du store ord, ihvertfall med tanke på at spill som HALO2 og Half-life 2 kommer ut i disse dager Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) et av årets absolutte høydepunkter dette spillet Her bruker du store ord, ihvertfall med tanke på at spill som HALO2 og Half-life 2 kommer ut i disse dager Ikke alle som liker skyte spill. Og personlig kommer jeg ikke til og prøve de spillene så mye, syns ikke Halo var no stili. lord of the rings the third age ser ganske tøft ut vurdere og kjøpe det. Kan man ikke spille det Co-op 2stykker? Endret 13. november 2004 av santaclaw Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kommer nok til og skaffe meg deet til min Beloved GameCube Lenke til kommentar
apefisk Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Vurdere å kjøpe det til min GC jeg også.. men så kommer jo Half Life 2 nå da.. så lommeboka blir litt tynnere, men jeg skal nok få lurt unna noen lapper til TTA også Lenke til kommentar
redflame Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 lord of the rings the third age er et wanebee final fantasy spill som er designet for den "store massen" ikke for oss andre som har spilt mye rpg med det så blir det for overfladisk. Men grafikken var pen da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 er dette rolle spill eller hack and slash(som de andre lotr spilla) har hørt at det bare skal være en sugen kopi av ff spillene Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 er dette rolle spill eller hack and slash(som de andre lotr spilla) har hørt at det bare skal være en sugen kopi av ff spillene Battles fungerer vist som i ATB som FF, men tviler på at det skal være ganske så sugen Jeg tror også dette spillet blir/er ganske så bra, og er nok en av årets store spillopplevelser. Seff for folk som sverger ene og alene til FPS og får utløsning av å se på screens fra HL2 og Halo2 Lenke til kommentar
apefisk Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Er det noen som har spillet, og som gidder å skrive litt om det her så jeg vet litt mer? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 http://gamer.no/produkt.php?produktid=17183 Lenke til kommentar
daniman Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 lord of the rings the third age er et wanebee final fantasy spill som er designet for den "store massen" ikke for oss andre som har spilt mye rpg med det så blir det for overfladisk.Men grafikken var pen da wannabe final fantasy? haha. at battle systemet er en ff-kopi gjør ikke hele spillet til en FF-klone. Og at det er en sugen FF-kopi er noe slike FF-folk som aldri har sett annet et fibal fantasy sier for at de ikke tåler å si et eneste spill som bruker samme battle-system Lenke til kommentar
chod Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Har kjøpt spillet, og må berre sei ein ting. FANTASTISK GRAFIKK. Kamp systemet e bra. Eg har komt inn i moria har ikkje fått begynnt skikkeleg i gang med det. Men dvergen min tar 600+ i skade på vanlig attack, og dei andre charsa mine tar sånn 500 med spirit attack Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) kommer det til ps2? Er ute til ps2 http://gamer.no/produkt.php?produktid=17180 Endret 15. november 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
redflame Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 lord of the rings the third age er et wanebee final fantasy spill som er designet for den "store massen" ikke for oss andre som har spilt mye rpg med det så blir det for overfladisk.Men grafikken var pen da wannabe final fantasy? haha. at battle systemet er en ff-kopi gjør ikke hele spillet til en FF-klone. Og at det er en sugen FF-kopi er noe slike FF-folk som aldri har sett annet et fibal fantasy sier for at de ikke tåler å si et eneste spill som bruker samme battle-system Du må passe på før du sier ting om folk, fordi jeg ser meg selv som over normal når det gjelder rpg spill siden jeg har runna disse: (psst ble litt skremt når jeg så min egen liste da) Baldur's Gate II: Shadows of Amn Baldur's Gate Fallout Neverwinter Nights Fallout 2 Baldur's Gate II: Throne of Bhaal Icewind Dale II Star Wars: Knights of the Old Republic The Bard's Tale Chrono Trigger Golden Sun Final Fantasy 6 Final Fantasy 7 Final Fantasy 8 Final Fantasy 9 Final Fantasy 10 Final Fantasy 10-2 Alundra Breath of Fire Dessuten runna jeg lord of the rings the third age i går, spillet var ok men som jeg sa: et "wannabe final fantasy spill" Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Redflame.... Så ikke Min favoritt der ... Nemelig Diablo2 Hmm alle de RPG spillene men ikke Diablo2 (Det er et rpg spill ikke sant ) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Redflame.... Så ikke Min favoritt der ... Nemelig Diablo2 Hmm alle de RPG spillene men ikke Diablo2 (Det er et rpg spill ikke sant ) Chris, så vidt jeg vet så er dette et spill hvor du "ikke styrer kampene selv". Tenkte bare på deg og KOTOR. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er "the bard's tale" bra? Visste ikke at det var kommet ut. Hørtes artig ut på tidlige beskrivelser på gamer.no for lenge siden. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Redflame.... Så ikke Min favoritt der ... Nemelig Diablo2 Hmm alle de RPG spillene men ikke Diablo2 (Det er et rpg spill ikke sant ) Chris, så vidt jeg vet så er dette et spill hvor du "ikke styrer kampene selv". Tenkte bare på deg og KOTOR. hehe, skjønner jeg godt, har jo laget ganske masse oppstyr Men digger diablo2 LOD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå