Gå til innhold

Trenger kritikk på design


Anbefalte innlegg

Hei! Har lagd et par webdesign jeg synes er ganske kule.

Kun Photoshop enda da.

 

Legger med bilde av to design.

Jeg tenkte jeg skulle lage et nytt design til NORMAL.no fordi siden deres nå suger noe jævlig!

Hva synes dere da? Gi meg feedback! Tenkte også jeg skulle gjøre sidene litt "interaktive" med bruk av Flash, men jeg er ikke så veldig flink på Flash.

Noen som vet av noe bra tutorials for Flash?

post-76-1099157684_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det var ganske kult design. Kunne kanskje vært en tanke (pittepitteliit) mørke skrift på teksten under headline one. Men ellers; DYKTIG!

 

Når det gjelder flash. Dersom du bruker Macromedia Flash følger det ganske bra tutors med i programmet.

Endret av joda_321
Lenke til kommentar

Komposisjon

Enhet

Designene inneholder for mange ulike elementer for å skape en helhet. Prøv å redusere anntal elementer (som de i bakgrunnen) og arbeid videre med noen av dem.

 

Fargebruk

Fine farger, jeg regner med at de røde strekene ikke skal være med. Men det blir kanskje litt kontrastløst, fordi begge er ganske ensfargede.

 

Spenning

Jeg syns begge designene er ganske spennende. Ikke så standard som mange andre sider, men samtidig oversiktlige og brukervennlige.

 

*Puste ut* - Waldmeister-style tar på.

 

Det var noe du må arbeide med :)

Lenke til kommentar

"Designene inneholder for mange ulike elementer for å skape en helhet. Prøv å redusere anntal elementer (som de i bakgrunnen) og arbeid videre med noen av dem."

 

Ikke på normal-designet vel? Synes standarde design blir for nakent og liker å legge med småting som gjør at det blir en viss balanse.

Når det gjelder det andre designet så er det ganske useriøst.

Lagde det bare uten å tenke på hva det skal være til.

Enig med at det er for mange småting.

 

Kontrastløse farger er på en måte min spesialitet på grunn av at alle mine design har i utgangspunktet gråe toner på fargene.

Dette gjør jeg så det skal være enklere å velge annen farge senere.

Derfor gir fargene en veldig lys pastell-feeling.

Kanskje litt umodent?

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

likte det første designet. nummer to var jeg mindre begeistret for.. difust og rotete..

 

 

på design nr1 kunne du kanskje prøve og dra igjen elemntene nedi i venstre hjørnet en annen plass på siden, f.eks under cannabis bladet der du nå har en slags blomst.. bare for å skape litt mer helhet som Mr.Berg sier.

 

 

men alt i alt synes jeg det var veldig bra! (nr1 that is.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...