chil Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Altså her på HW.no kan vi endel om hardware, derfor kunne det være morro og lærerikt å se: "hva lærte du sist" Jeg lærte at noen HK har noe som heter AGI port i steden for AGP port, de ser helt like ut men støtter bare et fåtall AGP kort, skummelt! Kunne ikke bruke det grafikk kortet jeg hadde kjøpt til det HKet. link til Grafikk kort: http://www.databutikken.com/no/default.php...HTEXRAD9550-256 link til Hovedkort: Fant jeg ikke, var fjernet fra databutikken.com men var socket 478 mAtx billig Kort. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg leste om hvordan cache- minne funker på How stuff works.com Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg lærte at alt går på 0 og 1. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg lærte at alt går på 0 og 1. Jeg lærte at det også betyr av/på Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jeg lærte at det betyr masse trøbbel å sette begge optiske enhetene som master.. visste det vel fra før av, men når en idiot bygde pc'n til en venn av meg fikk jeg se det i praksis.. andre ting jeg *lærte" samtidig er: å sette hdd i diskett "slotten" på HK går også veldig galt... rambrikker bør plasseres ved siden av hverandre, og ikke lengst mulig unna hverandre... viktig å sjekke at jumpere står riktig... og så en ting som ikke gikk galt, men som sikkert kan gå galt etter en god stund, man bør skru til alle enheter på begge sider, og ikek bare den ene.. og tenk at denne tufsen turte å bygge en annens pc?! slikt gjør man bare ikke før man vet hva man gjør.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg lærte at man skal ha skikkelige emnetittler, ellers blir posten stengt Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Lærte at jeg ikke har sjans til å skjønne hvordan de lille krets-sakene kan skape et bilde på skjermen min Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg lærte at Debian suger. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Jeg har blitt generelt klokere av hd.no Edit: leifs Endret 30. oktober 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg lærte det meste som sto her... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg lærte at Debian suger. Ikke hw-relatert din nub. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg har blitt generelt klokere av hd.no Edit: leifs http://www.hd.no/ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har blitt generelt klokere av hd.no Edit: leifs http://www.hd.no/ haha :!: Lenke til kommentar
Purify Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg erfarte at et PowerColor 9800 Pro ikke passa på et Asus K8V Deluxe. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har blitt generelt klokere av hd.no Edit: leifs http://www.hd.no/ haha :!: Jaja, men jeg er jævla god på å velge balanserte farger innen tekstil-relaterte sammenhenger iallefall. O M F G Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg lærte nylig at sopp er totalt blottet for nyttig næring. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Siste innen hardware? Hvordan signalene til printer og rutere fungerer og hva de består av. Endret 31. oktober 2004 av notarget Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg lærte at alt går på 0 og 1. Jeg lærte at det også betyr av/på Det kommer jo ann på hvordan man har programmert det. 0 og 1 står for signalene høy og lav, 1 kan både være av og på, ved bruk av en invertert ic krets. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå