Solid Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Skal bare sjekke om jeg har fått bilde. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Solid Knight: Det er bare å sjekke et innlegg du allerede har lagt inn... Alt annet kan du ta i off-topic->test poster (elns) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Beistet: Synes du virkelig skal bytte tilbake avateren din! Hvor rmye kosta MGS3? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Beistet: Synes du virkelig skal bytte tilbake avateren din! Hvor rmye kosta MGS3? Åhh? Liker du ikke Spagetti Western? Spillet koster 50 dollars. ( 310,- ca. + 8,8% et eller annet gebyr = ca. 335,- + Noe frakt = 400,- omtrent. Men PS. frakten var billig fordi jeg kun betaler litt av den siden MGS3 fraktes sammen med en Nintendo DS som skal til en annen.) Lenke til kommentar
Snake_Eater Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hva har du kjøpt deg mgs3 ?????? er det fett? Lenke til kommentar
Snake_Eater Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 du trenger ikke å ha en egen chipp for å spille annet format på PS2`n man kan også kjøpe en cd eller noe for 400 kr. Cdèn gjør at du kan spille annet format!!!!legger ut link siden har mistet addresen Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har jeg vel aldri hørt om. Tror ikke før jeg får se det. Skal du lege ut en link sa du? Lenke til kommentar
Snake_Eater Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 http://www.nordicimport.com her er linken klikk deg in på husker ikke helt men det ligger hvafall der Lenke til kommentar
Snake_Eater Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 eller nærmer http://www.nordicimport.com/import/swapmagic.htm Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dere kommer til å bli meget skuffet over spillet. Hideo har virkelig solgt seg til mediene. Er nesten latterligjøring av MGS dette vil jeg si. Big Boss er ikke i nærheten like sjarmerende som Solid Snake og brettene er helt forferdelig opplagt. PS2en greier ikke å rendre en hel jungel så de har delt det opp i masse maps som du må loade mellom og hvor du kan klatre er så si tegnet pil på . Skuffa ? eh ja Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Det har ikke noe med PAL/NTSC format å gjøre... Edit: Eller... Kanskje.... Tahiro: Har du spilt det? Vil ikke tro at det er dårlig! Vil ikke! Endret 30. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dere kommer til å bli meget skuffet over spillet. Hideo har virkelig solgt seg til mediene. Er nesten latterligjøring av MGS dette vil jeg si. Big Boss er ikke i nærheten like sjarmerende som Solid Snake og brettene er helt forferdelig opplagt. PS2en greier ikke å rendre en hel jungel så de har delt det opp i masse maps som du må loade mellom og hvor du kan klatre er så si tegnet pil på . Skuffa ? eh ja Så du sier at begrensningene til PS2 er spillet sin feil? Jeg har aldri sett så mange være så fornøyd om et spill som de har med MGS3 på forumene i USA. Har ikke hørt noen klager. De aller fleste sier det er det lengste og beste MGS noensinne! Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dere kommer til å bli meget skuffet over spillet. Hideo har virkelig solgt seg til mediene. Er nesten latterligjøring av MGS dette vil jeg si. Big Boss er ikke i nærheten like sjarmerende som Solid Snake og brettene er helt forferdelig opplagt. PS2en greier ikke å rendre en hel jungel så de har delt det opp i masse maps som du må loade mellom og hvor du kan klatre er så si tegnet pil på . Skuffa ? eh ja Stoler nok mer på alle disse enn deg: http://www.gamefaqs.com/console/ps2/review/36777.html Er faktisk veldig ofte enig mer karakterene de gir der. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Metal Gear Solid 3 sin sluttfilm er på 42 minutter!! Dessuten befinner min kopi seg på Gardermoen i øyeblikket. (Skal likevel vente to uker med å spille det da. ) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Metal Gear Solid 3 sin sluttfilm er på 42 minutter!! Seriøst?!? Da blir det å sette seg godt til rett i god sofan min med masse snacks når jeg kommer så langt. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (Skal likevel vente to uker med å spille det da. ) Du er gal! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Igår fikk jeg MGS3. Har ikke spilt mye og planlegger å vente en og en halv uke med å spille det mer. (Klarer dog nesten ikke å stoppe.) Hittill = kickass. (Har spilt om lag 2 timer.) Det er årets spill så langt for meg. Historien er involerende, Naked Snake er bedre enn Solid, detaljnivået er helt sinnsykt og grafikken er det noe av det fineste jeg har sett uansett plattform. Foruten bevarer det den orginale MGS-følelsen. Mellom-sekvensene = helt sinnsykt fete. ( Ræva kvalitet av boksen som dere sikkert har sett andre steder. ) Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Kult, kan ikke vente til jeg får det.*sikle* Ps. kvaliteten på de bildene var ikke altfor gode. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Fett! Hva menes egentlig med Naked Snake? Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Fett! Hva menes egentlig med Naked Snake? Det er han snake er kopien av, bare at han løper rundt naken, mest fordi det er varmt i jungelen, også fordi han synes det er behagelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå