Gå til innhold

Når kommer Metal Gear Solid 3 ut!?

Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beistet: Synes du virkelig skal bytte tilbake avateren din! :p

Hvor rmye kosta MGS3?

Åhh? :p Liker du ikke Spagetti Western?

Spillet koster 50 dollars. ( 310,- ca. + 8,8% et eller annet gebyr = ca. 335,- + Noe frakt = 400,- omtrent. Men PS. frakten var billig fordi jeg kun betaler litt av den siden MGS3 fraktes sammen med en Nintendo DS som skal til en annen.)

Lenke til kommentar

Dere kommer til å bli meget skuffet over spillet. Hideo har virkelig solgt seg til mediene. Er nesten latterligjøring av MGS dette vil jeg si.

Big Boss er ikke i nærheten like sjarmerende som Solid Snake og brettene er helt forferdelig opplagt. PS2en greier ikke å rendre en hel jungel så de har delt det opp i masse maps som du må loade mellom og hvor du kan klatre er så si tegnet pil på .

Skuffa ? eh ja

Lenke til kommentar
Dere kommer til å bli meget skuffet over spillet. Hideo har virkelig solgt seg til mediene. Er nesten latterligjøring av MGS dette vil jeg si.

Big Boss er ikke i nærheten like sjarmerende som Solid Snake og brettene er helt forferdelig opplagt. PS2en greier ikke å rendre en hel jungel så de har delt det opp i masse maps som du må loade mellom og hvor du kan klatre er så si tegnet pil på .

Skuffa ? eh ja

Så du sier at begrensningene til PS2 er spillet sin feil?

Jeg har aldri sett så mange være så fornøyd om et spill som de har med MGS3 på forumene i USA. Har ikke hørt noen klager. De aller fleste sier det er det lengste og beste MGS noensinne!

Lenke til kommentar

Skuffa ? eh ja

Stoler nok mer på alle disse enn deg:

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/review/36777.html

Er faktisk veldig ofte enig mer karakterene de gir der.

Lenke til kommentar

Igår fikk jeg MGS3. Har ikke spilt mye og planlegger å vente en og en halv uke med å spille det mer. :blush: (Klarer dog nesten ikke å stoppe.)

Hittill = kickass. (Har spilt om lag 2 timer.) Det er årets spill så langt for meg.

Historien er involerende, Naked Snake er bedre enn Solid, detaljnivået er helt sinnsykt og grafikken er det noe av det fineste jeg har sett uansett plattform. :dribble: Foruten bevarer det den orginale MGS-følelsen.

Mellom-sekvensene = helt sinnsykt fete.

Bilde%20003.jpg

Bilde%20002.jpg

Bilde%20005.jpg

Bilde%20004.jpg

( Ræva kvalitet av boksen som dere sikkert har sett andre steder. )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...