Gå til innhold

Når kommer Metal Gear Solid 3 ut!?

Solid

Anbefalte innlegg

Zemeckis, lenge siden jeg har sett deg diskutere MGS spillene her!

Ja, det begynner å bli en stund siden nå. Jeg har vært uten nett i tre uker for en ukes tid siden.

Synes det er litt synd at det er kun gamespot som har gitt MGS3 litt "negativ" omtale enn det andre som har anmeldt spillet. Men men, jeg bryr meg svært sjeldent om hva kritikere sier om et spille serie jeg er fan av. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig tar jeg ikke sjansen på å lese/se noen reviews i tilfelles spoilere som allà Raiden! :hmm:

Jeg har heller ikke lest noen av reviews av MGS3, har bare scrollet nedover og sett på bildene :p Venter heller på at spiller kommer til Norge og få meg noen overraskelser den veien istedet.

Lenke til kommentar

Jeg ble veldig glad når jeg så resultatene fra kritikerne, så skjønner jeg at det er ventingen verdt. Det har vel blitt sagt at det er bedre enn Sons of liberty? Edit: Ja det har det ja ;)

Har også lyst til å importere og chippe. Mulig at jeg gjør det, har jo bursdag på onsdag!

Offtopic: Apropos bursdager, vet at det er en MGS fan her på forumet som har bursdag i dag, husker ikke hvem det er men grattis likevel!

Hehe, morsomt, Zemeckis har bursdag i morgen og vet at det er en som har bursdag den 26.! Mulig at det er en MGS fan til som har bursdag snart også. :wee:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Har egentlig lyst til å chippe min Pstwo og importere MGS3:SE, men jeg frykter det vil svi litt på lommeboka. Kan jo fort bli litt over 1000kr for chip, montering(kan ikke det selv) og kjøpe spillet så kommer det frakt og mva i tillegg. Kult at det er 3-4 stk mgs fans som har bursdag ganske så tett. Det er riktig det at jeg fyller 18 år i morgen.

Offtopic:

Angrer på at jeg ikke startet med kjøretimer og slikt før :mad:

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt spillet og får det fraktet med Nintendo DS'en til en venn av en venn av meg. Blir ikke mer enn ca. 400,-

I tillegg skal jeg låne en chippet PS2 av en annen venn. :)

Grattis med dagen! :mrgreen:

Da må du poste hva du synes om spillet! En liten leser omtale :dribble: Missunner deg skikkelig nå Beistet :blush:

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt spillet og får det fraktet med Nintendo DS'en til en venn av en venn av meg. Blir ikke mer enn ca. 400,-

I tillegg skal jeg låne en chippet PS2 av en annen venn. :)

Grattis med dagen! :mrgreen:

Ja du må legge inn en liten leseromtale samt hva du personelig synes om spiller. :mad: MEN INGEN SPOILERS!!! :no:

Jeg gleder meg så sinsykt nå. Kan ikke vente til skiva ligger inni Ps2'en min. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...