Zemeckis Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Zemeckis, lenge siden jeg har sett deg diskutere MGS spillene her! Ja, det begynner å bli en stund siden nå. Jeg har vært uten nett i tre uker for en ukes tid siden. Synes det er litt synd at det er kun gamespot som har gitt MGS3 litt "negativ" omtale enn det andre som har anmeldt spillet. Men men, jeg bryr meg svært sjeldent om hva kritikere sier om et spille serie jeg er fan av. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Men men, jeg bryr meg svært sjeldent om hva kritikere sier om et spille serie jeg er fan av. Jeg også. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Gamespot er blitt rare med karakterene. (Halo 2 hadde klaget de fælt på men det endte opp med 9.4. MGS3 kaller de det beste MGS spillet i serien men likevel ender det opp med 8.7) MGS3 har foreløpig fått; GameSpy Score: 4.5/5 Gamespot Score: 8.7/10 IGN: 9.6/10 1-UP: 9.5/10 Personlig tar jeg ikke sjansen på å lese/se noen reviews i tilfelles spoilere som allà Raiden! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Personlig tar jeg ikke sjansen på å lese/se noen reviews i tilfelles spoilere som allà Raiden! Samme her. Jeg har faktisk ikke lest noe om MGS3 i det hele tatt. Da blir det heller ikke så vanskelig å vente. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Personlig tar jeg ikke sjansen på å lese/se noen reviews i tilfelles spoilere som allà Raiden! Jeg har heller ikke lest noen av reviews av MGS3, har bare scrollet nedover og sett på bildene Venter heller på at spiller kommer til Norge og få meg noen overraskelser den veien istedet. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Man kan ikke stave ignorant uten ''IGN''. :!: Lenke til kommentar
Snake_Eater Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Håper ikke en slags raiden kommer på 3`ern og den er foresten ute i usa nå har lyst til å chippe ps2 og kjøpe det men jeg hakke bestemt meg enda Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Jeg ble veldig glad når jeg så resultatene fra kritikerne, så skjønner jeg at det er ventingen verdt. Det har vel blitt sagt at det er bedre enn Sons of liberty? Edit: Ja det har det ja Har også lyst til å importere og chippe. Mulig at jeg gjør det, har jo bursdag på onsdag! Offtopic: Apropos bursdager, vet at det er en MGS fan her på forumet som har bursdag i dag, husker ikke hvem det er men grattis likevel! Hehe, morsomt, Zemeckis har bursdag i morgen og vet at det er en som har bursdag den 26.! Mulig at det er en MGS fan til som har bursdag snart også. Endret 22. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Har egentlig lyst til å chippe min Pstwo og importere MGS3:SE, men jeg frykter det vil svi litt på lommeboka. Kan jo fort bli litt over 1000kr for chip, montering(kan ikke det selv) og kjøpe spillet så kommer det frakt og mva i tillegg. Kult at det er 3-4 stk mgs fans som har bursdag ganske så tett. Det er riktig det at jeg fyller 18 år i morgen. Offtopic: Angrer på at jeg ikke startet med kjøretimer og slikt før Endret 22. november 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har kjøpt spillet og får det fraktet med Nintendo DS'en til en venn av en venn av meg. Blir ikke mer enn ca. 400,- I tillegg skal jeg låne en chippet PS2 av en annen venn. Grattis med dagen! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har kjøpt spillet og får det fraktet med Nintendo DS'en til en venn av en venn av meg. Blir ikke mer enn ca. 400,- I tillegg skal jeg låne en chippet PS2 av en annen venn. Grattis med dagen! Da må du poste hva du synes om spillet! En liten leser omtale Missunner deg skikkelig nå Beistet Lenke til kommentar
Solid Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har kjøpt spillet og får det fraktet med Nintendo DS'en til en venn av en venn av meg. Blir ikke mer enn ca. 400,- I tillegg skal jeg låne en chippet PS2 av en annen venn. Grattis med dagen! Ja du må legge inn en liten leseromtale samt hva du personelig synes om spiller. MEN INGEN SPOILERS!!! Jeg gleder meg så sinsykt nå. Kan ikke vente til skiva ligger inni Ps2'en min. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ja. En leseranmeldelse kan alltids ordnes. Men har ikke tenkt til å spille spillet før jeg er ferdig med mine to siste tentamener. Film/bilder kan sikkert også postes. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 You lucky bastard, Beistet!!! Når får du spillet? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 You lucky bastard, Beistet!!! Når får du spillet? Om èn uke ca. Skal riktignok ikke spilles før om et par. da. (Hvis jeg klarer å holde meg da! ) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har merka at det står en del forskjellige releasedatoer rundt om i nettbutikker. Tar det det virkelig sååå lang tid å dubbe/tekste et spill? Grattis med dagen Zemeckis. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Grattis med dagen Zemeckis. Takker og bukker Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Jeg veit at dette er ikke å holde meg til topicet, men hvordan får jeg bildet på brukeren min. Vær så snill å svar. pz. hvor lenge har dere brukt forumet når dere har 2777 innlegg? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Kontrollpanel --> Avatar. Zemeckis: Registrert: 03/02/2003 Tror MGS3'en min er blitt sendt nu. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Tror MGS3'en min er blitt sendt nu. Da må du poste opp noen bilder av covertet front and back og bilde av cd plata Når du har spillet i hånda såklart Endret 25. november 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå