Solid Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg lure på når Metal Gear Solid 3 Snake Eater kommer ut? Jeg har tidligere hørt at det skulle komme høst-vinter 2004. Men nå har jeg greid å få med meg at det kommer i februar neste år. Noen som vet når det kommer ut? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Dette samme lurer jeg også på. Er vist utsat til en gang tidlig i 2005! MSG er et av de beste spillene så gleder seg veldig til MSG 3! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 han fyren på spiderman i byen(drammen) sa de regna med rundt februar ja... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det var jo først sagt november/desember 2004, men nå ser det visst ut til at det har blitt utsatt ja. Egentlig like greit, siden det allerede kommer flere gode spill disse månedene enn jeg har råd til Lenke til kommentar
Solid Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Takk nå vet jeg sånn ca. når det kommer ut. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 11. eller 25. Februar sier ryktene. Det kommer 17 November, altså om 17 dager til USA, og 16 Desember i Japan. Kunne godt tenkt meg en Desember release i Europa. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 kommer flere gode spill disse månedene enn jeg har råd til Er såppas opptat av MGS at selv om den hadde vært lansert (bare et ekksempel) sammtidig som HL-2 så hadde valget vært MGS så HL-2. Når det gjelder storry så er dette spillet kongen på haugen ! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 kommer flere gode spill disse månedene enn jeg har råd til Er såppas opptat av MGS at selv om den hadde vært lansert (bare et ekksempel) sammtidig som HL-2 så hadde valget vært MGS så HL-2. Når det gjelder storry så er dette spillet kongen på haugen ! MGS serien er de beste spillene ever etter min mening. Fyren på EB games strømmen sa at det antagelivis kommer i starten av 2005 sist jeg var der.. Lenge til.. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 kommer flere gode spill disse månedene enn jeg har råd til Er såppas opptat av MGS at selv om den hadde vært lansert (bare et ekksempel) sammtidig som HL-2 så hadde valget vært MGS så HL-2. Når det gjelder storry så er dette spillet kongen på haugen ! MGS serien er de beste spillene ever etter min mening. Lenge til.. Helt enig.Metal Gear Solid er den beste spill serien og er førsteprioritet på handlelista. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 kommer flere gode spill disse månedene enn jeg har råd til Er såppas opptat av MGS at selv om den hadde vært lansert (bare et ekksempel) sammtidig som HL-2 så hadde valget vært MGS så HL-2. Når det gjelder storry så er dette spillet kongen på haugen ! Metal Gear Solid er veldig høyt oppe på prioriter-lista mi også, men når jeg snakker om disse andre spillene jeg "må ha" nå for tida, så snakker vi om GTA San Andreas, Final Fantasy XI, Gran Turismo 4 osv. Half Life 2 bryr meg egentlig ikke. Det er langt nede på lista mi foreløpig Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Half Life 2 bryr meg egentlig ikke. Det er langt nede på lista mi foreløpig Min også. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Half Life 2 bryr meg egentlig ikke. Det er langt nede på lista mi foreløpig Min også. Fordi dere er så unge at dere aldri opplevde magien med halflife 1 da det ble lansert. Selvfølgelig har dere ikke samme forventninger som oss andre. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Half Life 2 bryr meg egentlig ikke. Det er langt nede på lista mi foreløpig Min også. Fordi dere er så unge at dere aldri opplevde magien med halflife 1 da det ble lansert. Selvfølgelig har dere ikke samme forventninger som oss andre. Tull. Jeg har da spilt HL 1 jeg også. Det er bare det at den type spill ikke frister meg så utrolig mye... Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 greit at dere har spillt det, men man får ikke like mye ut av et spill med mye engelsk tale osv. når man er henholdsvis 7 og 10 år. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 greit at dere har spillt det, men man får ikke like mye ut av et spill med mye engelsk tale osv. når man er henholdsvis 7 og 10 år. 7 og 10 år? Eh...spillet finnes da i dag også det. Spilte det her om dagen jeg... Trenger ikke nødvendigvis å spille et spill på utgivelsesdatoen da:ermm: Synes jeg var et utrolig dårlig argument rulleguru Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 greit at dere har spillt det, men man får ikke like mye ut av et spill med mye engelsk tale osv. når man er henholdsvis 7 og 10 år. 7 og 10 år? Eh...spillet finnes da i dag også det. Spilte det her om dagen jeg... Trenger ikke nødvendigvis å spille et spill på utgivelsesdatoen da:ermm: Synes jeg var et utrolig dårlig argument rulleguru ØØØ åssen ble dette en diskusjon om Half-Life Vel Spilte Half-Life dor to uker siden, for å si det mildt. Det var kjedelig. Men to'ern frister litt men frister ikke nok så det ligger ikke så høyt. Gi meg Far Cry. Det Half-Life to som er dyppet i sjokolade og kledd i marsipan Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Dette er et MGS tråd og ikke noe HL vs MGS eller Far Cry tull! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 16 dager igjen. Vurderer serr. nesten import. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Half Life 2 bryr meg egentlig ikke. Det er langt nede på lista mi foreløpig Min også. Fordi dere er så unge at dere aldri opplevde magien med halflife 1 da det ble lansert. Selvfølgelig har dere ikke samme forventninger som oss andre. Tror faktisk det er sant. Men jeg har jo spilt Half-Life før, det var liksom ikke så gøy som jeg trodde det var... Men igjen: Sikkert på grunn av alderen. Edit: men jeg kunne faktisk engelsk veldig godt i 10 års alderen, så jeg tror ikke det var det som var "problemet". Men uansett: Stopp å snakke om Half-life!! Endret 1. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ok. La oss diskutere MGS3. Ta en titt på disse bildene: Fantastisk er ordet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå