Koshs Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har ikkje peiling på kor eg skal posta denne, men prøver meg her. Eg har fått advarsel på avataren eg nytta på forumet tidlegare. Den va ca 80 kb, noko som ifølge reglane e alt for mykje. Korleis kan eg "komprimera" bilete eg nytta slik at den vert lovleg? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Komprimer bilde til 80x80, deretter lagre det som .JPG. Burde holde i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) bruk photoshop. image size: 80x80 pixler og resolution 72 pixel/inch, deretter bruker du save for web funksjonen. lagre det som jpg eller gif ettersom hvordan grafikken er. vectorgrafikk og enkle rene fargeflater = gif foto, skygger, graderinger = jpg edit: typooooo.. Endret 30. oktober 2004 av phax Lenke til kommentar
Koshs Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Takker. No fekk eg nytta eit som eg lika og som skal vera lovleg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) faktisk ikkje...den er 61x81 Endret 30. oktober 2004 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå