Egilegil Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 dell510 Post:#1 Skrevet: 30/10/2004 : 13:15 Bruker Gruppe: Medlemmer Innlegg: 5 jeg har kjøpt meg dell510, og når jeg sitter med maskinen blir den litt varm til venstre for touchpaden. det er ikke mye, men bare spør for sikkerhetsskyld. er dette vanlig, kan ikke huske at det var sånn på min gamle laptop. Litt vanskelig å forklare, men håper dere skjønner hva jeg mener. Det er der hardisken sitter, den blir varm. PS!! Steng heller DUSTEtema som handler om å råne opp pcen sin eller skrytegreier. Hva faen gjør det om han skriver med caps lock??? Skulle trodd dere var tilbakestående. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Det er der hardisken sitter, den blir varm. PS!! Steng heller DUSTEtema som handler om å råne opp pcen sin eller skrytegreier. Hva faen gjør det om han skriver med caps lock??? Skulle trodd dere var tilbakestående. man bör lese retningslinjer för man poster. Ellers er topicen feil nä; skal vaere dell510. hva angär laptopen, eneste nevneverdige varmeutvikling fra min dell500 stär minnet for, ikke harddisken. Men det er mulig din dell510 bruker en annen hdd som utvikler mer varme f.eks. Endret 30. oktober 2004 av heraldo Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 min x300 blir god og varm til høyre for touchpaden, der harddisken ligger. Har en teori om at harddisken har skylden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå