MysticoN Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Hei alle sammen.. har nettop fått Cooler Master CPU-kjøler, "Hyper 6". den var nice den:) stoooor var den oxo:) hehe men trenger litt hjelp med å montere den.. Hvordan skal jeg feste cpu blokka til den svarte tingen som skal festest på hoved kortet? skjønte ikke det:) Endret 1. november 2004 av MysticoN Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 håper på noen raske svar:) sitter å skal begynne å modde litt og sette in cpu kjøleren no Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Ikke bump tråden etter 10 minutter, vent heller på svar. Endret 30. oktober 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 var ikke meninga å bumpe den, ville bare informere norges folk at jeg håper på raske svar fordi jeg kommer ikke i gang uten litt hjelp:) vet jeg kunne brukt edit post.. så jeg beklager for det:) Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Står noe om instalering i denne testen, men vet ikke om det er noen hjelp... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 nope:( hjalp ikke stort det:( vet enda ikke hvordan jeg fester kjøleribba i den svarte tingen som skal festest i hovedkortet?? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 det jeg lurer på er hvordan jeg får festa cpu blokka til den tingen som ligger til høyre for cpu blokka på dette bildet. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Med de to lange stengene som ligger i posen. Har lik kjøler selv, å ser ikke helt problemet ditt. Montering av denne kjøleren er jo ganske rett frem. Her er det ferdige resultatet http://www.home.no/jimramse/Pictures/Luft.JPG Endret 30. oktober 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 vel problemet er ikke hvordan jeg skal få montert det. det er hvordan jeg skal få låst av de 2 stengene. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Førs monterer du bakplata. Så settes plastramme på plass Så klipses kjøleren på. Til slutt monterer du vifta. Såg ikke så vanskelig ut. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 har hoppet over steg 1 og 2 får å feste kjøle ribba fast med de 2 stengende som fulgte med til den svarte platen. grunnen til det er at da blir det enklere å jobbe siden jeg har bedre plass rundt cpu kjøleren. men jeg får ikke låst av de 2 stengende. setter de på plass men de bare ligger å slenger. får ikke låst av de. må jeg feste den svarte tingen til MB før jeg får festet cpu kjøleren til den svarte tingen? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Du må nok det da klipsene til kjøleren er laget for den sorte festeramma. Endret 30. oktober 2004 av perpyro Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 hmm... kan ikke se at det kan vere noe forskjell.. men får no prøve da. no sitter jeg med cpu kjøleren som står oppå den svarte festeramma på databordet mitt og sliter vist jeg startet å modde no så får jeg ikke igang pc'en før cpu kjøleren er på plass. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvilket hovedkort er det du har? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Husk at hvis du har A64, da må ta av den "ramma" som eventuelt står på HK fra før, og sette på ramma og bakstykke som følger med kjøleren. Det var i hvert fall det som stod i den testen jeg leste... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Du må vel ha et vist mottrykk fra CPUen for å få kjøleren spent fast i ramma, ellers så faller vel kjøleren igjennom. Er det ikke en slik festeramme på hovedkortet ditt fra før? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 joda fikk det no til slutt til ettervert:) men den pokkers rammen bak hovedkortet mitt fikk jeg ikke av:( har et KN8 neo platt. Festa den rammen som fulgte med under den rammen som var under hovedkortet fra før, virker som cpu kjøleren sitter bra. tror dere at det kommer til å gå bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå