Xch0rp Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) alle som bor i bergen husker at for noen uker siden så lynte det "LITT" og de fleste isdn bokser tok kvelden, det hjorde også hk+strømforsyningen til en kompis av meg han fikk seff låne strømforsyning og hk av meg, men det hket som han låner er det en eller flere feil på. maskinen slår seg av akkuratt som den selv ønsker. dvs. den står på og du kan bruke den men hvist du skal surfe litt på nettet eller laste noe ned så rebooter den. men dette hk klarer også og skru seg på av seg selv....plutseli....mitt på natten eller en gang når den står av så bare slår maskinen seg på eter egen vilje. kvapp litt første gangen dette kjedde, huset var mørkt,pcen var av og eg var alene heme og så på x-files så plutselig gikk pcen på....litt "spooki" dette er foresten et "AOpen AK77-8xn socket A hk. han har en AMD XP 2500+ barton som er ulåst , men akkuratt nå har han min multipler låste AMD XP 2600+ Thodgebred eller hva nå det heter. her er spørsmålet: hvilket hk bør han kjøpe seg? han hadde et ABIT NF7s som gikk til helvette. eg har tenkt litt på ABIT AN7 forde at eg vet at ABIT sine hk er meget overklokking venlige det eneste det er: går det an å kjøre disse 2 prosessorene i et hk med dual prosessors ? og hva har egentlig et slikt dual sustem å si på ytelsen ? tenkte litt på dette takke for alle svar Endret 30. oktober 2004 av Xch0rp Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 kjøp ett nytt abit nf7-s eller asus a7n8x hk Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Dette er mye bedre enn det eksempelet du hadde det hk har mye raskere databusshastighet osv. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 For all del, IKKE kjøp det MSI kortet du linket til Xch0rp, ta heller ett av de tre som er nevnt nå.. De jeg nevnte er ett av de beste overklokkingskortene som er laget til dags dato for socket A, og med en opplåst CPU så er abit kortet det beste.. Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 bestem deg da....hvilket kort er det mest stabile og det mest overklokkingsvenlige ABIT nf7-s eller ASUS a7n8x Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 gå for abit nf7-s v. 2.0 kortet du Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Anbefaler å kjøpe den her den har brae overklokkings muligheter osv. Det er et av de beste korta du får i socket A typen. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 MOprh: ingen kort til dags dato slår nf7-s og DFI Lan party NF2 Ultra Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jo dette slår dem alle på grunn av at det er det nyeste og har den mest oppgraderte teknologien.. har fireware intregert og har gode overklokkings muligheter... Asus ... deluxe Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 a7n8x deluxe er lige godt som nf7-s kortet.. etter min erfaring, har hatt dem begge så klarer du å strekke deg lengre med abit kortet. Men hva du velger av abit kortet eller asus kortet er mer en smakssak enn noe annet.. Litejk: nf7-s har firewire det også Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 men asus kortet har 2 trur jeg!! nei.. vent det er verisjn ein av nf7 som ikke har det... sorry Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 vanlig nf7 har ikke firewire, soundstorm eller sata, mens nf7-s har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå