Gå til innhold

Jeg skal ha meg en skjermkortvifte

Panz3r

Anbefalte innlegg

Jeg opplever at pcen restarter seg en del for tida. Jeg tror at det er for varmt i cpuen og skjermkortet. CPU vifta har jeg allerder bestemt men jeg skal kjøpe en skjermkortvifte og jeg så på denne her funker den vifta til dette skjermkortet: ATI Radeon 9800 atlantis 256 mb?

PS: Vis dere har noen andre forslag til hav jeg skal kjøpe av vifter så kom med det, men jeg vil kjøpe fra komplett.no for jeg har så mye annet i handlekurven der at jeg bestiller alt derfra.

Endret av M0rph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du ute etter en støysvak data siden du velger passiv kjøling? Hadde jeg vært i ditt tilfelle ville jeg bestilt VGA silencer fra Microplex (Komplett har den ikke inne).

Er svært bra kjøling og svært støysvak ;) Den er også billigere enn Zalman Heatpipe-kjøleren og!

Edit: Det er denne jeg snakker om!

Endret av FosFat
Lenke til kommentar

hvorfor må du ha fra komplett? har kjøpt fra microplex selv, de leverer for og pakka er så polstret at inholdet ville ikke blitt skadet om pakka hadde blitt påkjørt av en trailer! kjøp den som FosFar foreslår, hvis du skal ha vifte til 9800. den er bra og veldig støy svak.

eller har du bestilt no mer fra komplett å vil spare på frakta? i så fall kan jeg skjønne det, men komplett er ikke så bra på kjølere og slikt

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Hei,

Kjøbte netop denne Thermaltake Giant II m/vifte fra Komplett. Passer stort set til alle Nvidia og ATi kort.

Mitt kort er et FX5900 - en del overklokket.

Må sige at jeg ble imponert. Kan 'varmt' anbefale den.

Idle temp faldt fra 52 til 40 grader (brukte Arctic 5 goop)

Viften hører jeg nesten ikke - mye annet der bråker i kabinettet.

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...