Silent Copper Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Syns sølv er innmari rå og jeg..men går for svart ja..den er kulest Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det blir nok den svarte på meg :!: Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det er via jobben min ( Vår leverandør ) Lenke til kommentar
GA Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Hvilken leverandør er dette a? Siden prisen direkte fra samsung er litt over **** for forhandlere med spesialavtale... Edit: Glemte at jeg ikke hadde lov til å oppgi den prisen... Endret 5. november 2004 av GA Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Moobi. Men hvem har sagt dette er til Hvermansen? Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 GA: Panasonicen har minnekort. Ellers vil jeg si 10 sanger(45 min) er altfor lite hvis du skal kalle dette en MP3 spiller. Da er det bedre å kalle det noe annet. Poenget mitt er bare at når det kommer telefoner med akkurat de samme specs. som D500 + minnekort, så ville jeg heller valgt disse. At Samsung har "glemt" å ta med dette er for meg uforståelig. Til den prisen burde telefonen absolutt ha dette. For min del kan jeg trykt si at jeg ikke vil "putte skjegget i postkassa" her altså. Lenke til kommentar
GA Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Tmbn: Det er jo selvsagt opp til hver enkelt å avgjøre om det er en tabbe, utifra et salgssynspunkt(og mitt synspunkt), så er det en ikke sak... Vil også tippe de andre telefonene ikke blir levert med like gode hodetelefoner. Men er jo opp til deg hva du vil ha, dette er bare min mening... Dessuten er jo samsungen mye penere... Mobilguiden666: Jeg regnet med det, bare lurte på hvor du kunne få den billigere enn en som jobber i salgsledelsen i samsung... Syntes det var litt rart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå