Gå til innhold

Samsung d500..the beste som er..

Anbefalte innlegg

mange av dere sier at samsung d 500 er dyr telefon, og dere ville ha kjøpt se s 700 i stedet . men koster ikke s 700 en smule dyrere. søkte på amobils prisguide og fant ut at prisen på s 700 lå på 5990 kr ved  sitt billigste uten abo. er ikke dette dyrt?

Jo, det er veldig dyrt.

Hverken S700i eller D500 er mobiler for de som krever å få mye for penga.

Det er helt sikkert! Men jeg ville si at D500 er et bedre kjøp enn s700 i forhold til prisen! Hadde de hatt samme pris ville det vært vanskelig å vurdere hvilken som var mest for pengene, men siden s700 er såpass mye dyrere så synes jeg at valget er enkelt! Men smaken er jo som baken!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mange av dere sier at samsung d 500 er dyr telefon, og dere ville ha kjøpt se s 700 i stedet . men koster ikke s 700 en smule dyrere. søkte på amobils prisguide og fant ut at prisen på s 700 lå på 5990 kr ved sitt billigste uten abo. er ikke dette dyrt?

Du må jo bare spørre deg selv da. Synes du 4000,- er billigere enn 6000,-? :thumbup:

Det er ingen i denne tråden som sier at D500 er dyr som samtidig bringer fram S700i som et bedre alternativ. Det du sier blir jo som å plusse sammen epler og bananer og det går jo ikke an.

Lenke til kommentar
Det du sier blir jo som å plusse sammen epler og bananer og det går jo ikke an.
heheh.. nei det skulle da bare mangle :p .

Det er helt sikkert! Men jeg ville si at D500 er et bedre kjøp enn s700 i forhold til prisen! Hadde de hatt samme pris ville det vært vanskelig å vurdere hvilken som var mest for pengene, men siden s700 er såpass mye dyrere så synes jeg at valget er enkelt! Men smaken er jo som baken!

skuffet..skuffet GA ehhe :p:P hadde noen kommet på døra mi nå og spurt meg hvem av dem jeg ville ta, ville jeg tatt d500..og hadde jeg tatt s700i ville det vært for å selg'n og så kjøpe d500 :D

Jeg ville ikke ha valgt den SE'n.. men lurer litt på om jeg skal ha symbian nå da(itilfelle måtte det bli d710 :) ) ..men vet ikke om det er vits..syns d500 er sikkelig rå, og den er i tillegg lasta med innhold som samsung ikke har vært så kjent for før..

Er skjermen bra GA?..Er det noen mangler denne har?.. minnekort..jejeblabla.. ;)

Endret av Silent Copper
Lenke til kommentar
Det du sier blir jo som å plusse sammen epler og bananer og det går jo ikke an.
heheh.. nei det skulle da bare mangle :p .

skuffet..skuffet GA ehhe :p:P hadde noen kommet på døra mi nå og spurt meg hvem av dem jeg ville ta, ville jeg tatt d500..og hadde jeg tatt s700i ville det vært for å selg'n og så kjøpe d500 :D

Jeg ville ikke ha valgt den SE'n.. men lurer litt på om jeg skal ha symbian nå da(itilfelle måtte det bli d710 :) ) ..men vet ikke om det er vits..syns d500 er sikkelig rå, og den er i tillegg lasta med innhold som samsung ikke har vært så kjent for før..

Er skjermen bra GA?..Er det noen mangler denne har?.. minnekort..jejeblabla.. ;)

Skuffet over hva? Jeg ville valg d500 forann s700 uansett, men s700 er også en fin telefon! Bare litt stor...

Om skjermen er bra? Vel, RÅ er vel et mere beskrivende ord!!!

Bortsett fra minnekort, så er vel den eneste mangelen det at det ikke automatisk blir stor bokstav etter punktum i T9 ordlista.

Det hadde også vært kult om man kunne koble til hodetelefoner med 3,5mm plugg, men siden andre telefoner har det, og det vel ville gjort telefonen større. Når de hodetelefonene som følger med i tilleg er veldig gode, så kan man leve med det! :w00t:

Det er en flott telefon som virkelig må oppleves! Den er liten, lekker, har alt av viktige funksjoner og i tillegg oser den av kvalitet! Det er den perfekte telefon å ha hengende rundt halsen! Den er såpass tung at den ligger godt i hånden, men når du henger den i handsfreen/hodetelefonene rundt halsen merker du den nesten ikke! Det er bare å glede seg til den kommer! Fint at de har fremskyndet lanseringen litt også!

Lenke til kommentar

Hehehe..Gleder meg GA.. begynte og lurer på om noen hadde hacka konton din..du virker som en mann med fornuft =) ;)

Skal du ha den?..jeg trur jeg absolutt skal ha'n.. Takk for opplysningene folkens, spesielt GA..ikke det at vi skal slutte og diskutere..ville bare si takk..

Neste diskusjon er:

Skal jeg ta sølv eller svart?..Hva ville du tatt..hvf? hvf ikke?.. Kom bare med innlegg om alt annet gjeldene denne mob'n og..

pic23.jpg

Jeg tenker sølv..hva med dere?..

Lenke til kommentar

Fornuftig jeg? Vet ikke helt jeg... hehe. Bare jobber med telefoner hver dag, og vet når jeg ser noe jeg liker!

Hyggelig å kunne hjelpe vettu!

Når det gjelder valget mellom sort og sølv, så er det en smaks sak, men sort ser mere eksklusiv ut synes jeg! Den ser mye bedre ut live enn på bildet også!!! Sølv er også fin, men jeg skal ha svart!

Blir mye skryt av samsung her, men det fortjener de når de lanserer en sånn telefon(han spanderte en øl på meg også, men er ikke kjøpt fordet... :p )!

Fikk også se på SGH-E330 som jeg tror kan bli veldig populær, siden den har 2stk 65000 displayer, ingen antenne, er liten, ganske bra kamera osv... Pluss selvsagt samsung kvalitet.

Lenke til kommentar

Ta svart du! :yes:

Den er virkelig lekker!

Jeg snakket jo med noen fra Sony Ericsson også og sto og samenlignet k500i/k700i/s700 (fikk faktisk k500i av dem til og med, men lar meg ikke bestikke så lett! :p En øl er bedre!) og da fikk man virkelig se kvalitetsforskjellen fra sony ericsson til samsung ass! Selv K700 virket plastikk og dårlig samenskrudd i forhold!

Lenke til kommentar

Fant dette på en svensk site:

Tillbehör

SGH-D500 levereras med två standardbatterier, resesnabbladdare och en portabel handsfree. Med Datakitet EasyStudio (kan laddas ner från hemsidan) kan du själv lägga in nya bakgrundsbilder, redigera telefonboken via datorn med mera. Datakabel är extra tillbehör.

http://www.samsung.com/se/products/mobilep...sm/sgh_d500.asp

hmmm..får med ekstra batteri med på prisen..det er jo fint!! Datakabel følger ikke med, men regner med at bluetooth kan brukes til alt det den kan.

AKIRA

Lenke til kommentar

hei...;) jeg bare lurer på en ting... ser i prisguiden til amobil og går under spesifiksajoner på d500. der står det at kameraet har

Oppløsning, bredde: 1000 piksler

Oppløsning, høyde: 1000 piksler

kan dette stemme? jeg synes selv dette var litt mye og lurer på om dette stemmer eller hvor mange det egentlig har... noen som vet?:)

Lenke til kommentar

Jeg putter ikke skjegget i postkassa og kjøper D500. Med kun 80MB minne integrert og ikke minnekort vil dette være en telefon du vil slite med minneplassen. Skal du ha MP3 sanger og bilder inne på telefonen vil dette minne bli slukt med en gang. SYND! Ellers fin telefon.

Jeg venter heller til den nye Panasonic telefonen kommer eller den nye til Nokia. Her får da all minne plassen du trenger til en telefon med MP3 spiller og Mpx kamera i forhold til størrelse på mobilen. Panasonic har i tillegg 3G!!!!

http://amobil.no/art.php?artikkelid=11418

http://amobil.no/art.php?artikkelid=11316

Lenke til kommentar

STM: Såvidt jeg husker var det 1280*1024 som var kameraoppløsningen. Så det er enda høyere... :p

tmbn: Det er jo selvsagt en vurderingssak om man trenger mere minne, har i dag bla. en 6230 med 128mb i, og en k700i der det bare er 40. 40 er for lite for meg, men 128 er også alt for mye... For meg holder 80mb i massevis, og det gjør det for veldig mange, så jeg vil ikke si at man putter sjegget i postkassa! Med 80 mb kan du ha 45min musikk, og fortsatt ha plass til ca 100bilder i full oppløsning...

Btw, hvor mye minne har panasonicen? Sto ingenting om det i artikkelen.

Edit: Joda Baltazar, men det ser forholdsvis bra ut på denne telefonen faktisk.

Endret av GA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...