Gå til innhold

Samsung d500..the beste som er..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor burde jeg velge den isteden for d500?..

fordi enkelte har lyst på å komme unna samsung sine underlige og tåpelige småfeil (mulig enkelte av dem er fjernet nå da..), og fordi enkelte har lyst på den beste mobil-skjermen i landet per i dag, og fordi enkelte har lyst på minnekort..

osv.

Lenke til kommentar

jeg trenger ikke minnekort med 80mb minne.. er skjermen bedre?..sikker..hehe..haru bevis?. :p ..

håper noen av småfeila er borte,,men ellers kan jeg leve med ikke-stor-bokstav greine..og oversettelsene vender man seg til ;) ..

man kan gå inni meny'n og lese meldinger,osv når d500 er lukka vel??

Lenke til kommentar
nei seriøst...uff og uff.. :no:

ser stor ut..102 x 46 x 14 mm..men men..hehe ekke så værst.. nei den vil jeg ikke ha..hehe..

hvorfor burde jeg velge den isteden for d500?..

Der slanka du telefonen litt faktisk. Den er: 107mm x 49mm x 24mm, men Samsungen er faktisk ikke så mye mindre med dimensjonene: 93.5 x 45.7 x 23.5 mm. Den er nesten 1,5cm kortere javel, men dette er jo pga skjermen. Den er nesten like bred og tilnærmet like tjukk.

I SonyE'en får du også med radio f.eks, men for all del jeg vil ikke prøve å konvertere deg om du er Samsung fan. Jo færre som har samme telefon som meg jo kulere er det spør du meg.

Lenke til kommentar

Fikk gleden av å prøve en D500 i går kveld! Herlig telefon! :yes: Skjermen er det råeste jeg har sett! (Ja jeg har prøvd s700!). Og telefonen er veldig deilig å bruke! Han fra samsung kalte den bare for sgh-ENDELIG! Kamera er også noe bedre enn på s 700. Dette testet vi opp mot hverandre siden jeg sto med representanter fra SE og Nokia der også.

Lanseringen han fortalte meg var 01.12 på svart og 03.12 på sølv inn til leverandør. :thumbup: Går også endelig ann å slå av alle lyder!!! Men blir ikke stor bokstav etter punktum nå heller... :thumbdown: Han fra samsung mente dette var fordi de skrev på en annen måte der nede... De hadde klagd på det lenge, men fikk aldri svar.

Lenke til kommentar

:!: kjempe tlf! Anskaffer meg en nå snart, men før jeg gjør det må jeg vite om det følger med datakabel og headsett sammen med tlf'en, slik at jeg må vite hva

jeg skal bestille utenom tlf'en.

Siden det er Samsung, så regner jeg med at alt dette følger med, men man vet aldri. Noen som vet det?

Lenke til kommentar

Jeg vet at det følger med headset! Tror ikke det følger med data kabel, men det spurte jeg ikke om... :blush: Låt forresten bra i de hodetelefonene! Og enda kulere er det at det kommer eksterne høytalere i d500 design som kan kobles til.. De skal visst låte konge i forhold til størrelsen! :love: Har allerede bestilt min telefon fra samsung, så går å gleder meg!

Lenke til kommentar

Nei, følger ikke med... Men kommer rett etter jul visstnok! Tror de blir bra, for han jeg snakket med var utrolig ærlig i forhold til kvalitet osv... Fortalte om feil med forskjellige modeller osv... Og han sa de låt veldig bra, om ikke så ekstremt høyt. han var jo ikke helt ederu heller etterhvert da! :tease:

Edit: Leif

Endret av GA
Lenke til kommentar

Det er en liten høytaler integrert ja, den spilte forholdsvis bra også! På nivå med 6230 ca... Kan godt hende det følger med kabel, men spurte ikke. Problemet til samsung med å legge ved det, er at prisen på telefonen hadde blitt for dyr... Det er jo ikke vi som gladelig bruker 5000 kr på en tlf bare den har de og de egenskapene, som de tjener penger på... Du kan lese meldinger, bruke MP3 osv uten å åpne den ja! Kamerat er den eneste tingen du må åpne for selv om du ikke har bruk for tastaturet...

Lenke til kommentar

Er ikke edge på den ifølge han på samsung hvertfall. GPRS klasse 10. Synd, men man kan ikke få alt heller! :hmm:

Edit: Er enig i det at det er bra at kameraet ligger bak det dekselet, poenget var at det er den eneste funksjonen man må dra ned tastaturet på selv om man ikke trenger det. Alle funksjoner man ikke trenger det til fungerer med TLFen lukket...

Endret av GA
Lenke til kommentar

mange av dere sier at samsung d 500 er dyr telefon, og dere ville ha kjøpt se s 700 i stedet . men koster ikke s 700 en smule dyrere. søkte på amobils prisguide og fant ut at prisen på s 700 lå på 5990 kr ved sitt billigste uten abo. er ikke dette dyrt?

Lenke til kommentar
mange av dere sier at samsung d 500 er dyr telefon, og dere ville ha kjøpt se s 700 i stedet . men koster ikke s 700 en smule dyrere. søkte på amobils prisguide og fant ut at prisen på s 700 lå på 5990 kr ved sitt billigste uten abo. er ikke dette dyrt?

Jo, det er veldig dyrt.

Hverken S700i eller D500 er mobiler for de som krever å få mye for penga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...