Gå til innhold

Ny poll: Hvem tror du vinner presidentvalget i USA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

En liten stund siden var jeg ganske sikker pa at Bush kom til a vinne. Men den siste maneden har jeg blitt litt usikker. Mest fordi demokratene har sendt ut tusenvis av advokater, har utfort vold mot republikanske hovedkvarter landet rundt, og har en ovrig folelse av at de tenker slik at de gjor hva som helst for a vinne... Akkurat den samme tankegangen som Michael Moore fans, hvor det ikke gjor noe om han lyver, siden han angriper Bush. I samme takt, det gjor ingenting om man jukser i valget, sa lenge Bush blir avsatt.

Hvis Bush vinner dette valget, sa har han bekjempet media, MoveOn.org, og den svaere anti-Bush massen som har plafret los pa han i arevis uten skam og anstendighet. Det vil naermest vaere imot alle odds.

Det blir katastrofe hvis han vinner. Ikke pga han, men pga at alle som hater Bush har lagt sa mye av tiden deres, pengene deres, osv, osv inn i a sverte Bush, anklage Bush, skittkaste pa Bush, hate Bush generelt, at de kommer til a bli helt knust, helt fortapt, hvis han vinner.

Som Elizabeth Edwards svarte til sporsmalet fra en supporter:

Q: "I'm afraid there's going to be riots"

EE: "Not if we win"

:hm:

Lenke til kommentar
En liten stund siden var jeg ganske sikker pa at Bush kom til a vinne. Men den siste maneden har jeg blitt litt usikker. Mest fordi demokratene har sendt ut tusenvis av advokater, har utfort vold mot republikanske hovedkvarter landet rundt, og har en ovrig folelse av at de tenker slik at de gjor hva som helst for a vinne... Akkurat den samme tankegangen som Michael Moore fans, hvor det ikke gjor noe om han lyver, siden han angriper Bush. I samme takt, det gjor ingenting om man jukser i valget, sa lenge Bush blir avsatt.

Hvis Bush vinner dette valget, sa har han bekjempet media, MoveOn.org, og den svaere anti-Bush massen som har plafret los pa han i arevis uten skam og anstendighet. Det vil naermest vaere imot alle odds.

Det blir katastrofe hvis han vinner. Ikke pga han, men pga at alle som hater Bush har lagt sa mye av tiden deres, pengene deres, osv, osv inn i a sverte Bush, anklage Bush, skittkaste pa Bush, hate Bush generelt, at de kommer til a bli helt knust, helt fortapt, hvis han vinner.

Som Elizabeth Edwards svarte til sporsmalet fra en supporter:

Q: "I'm afraid there's going to be riots"

EE: "Not if we win"

:hm:

Ja akkurat den tanken der har slått meg mange ganger også. Tenker de ikke på at det faktisk er gode sjanser for at Bush vinner? Da kan de i så tilfelle seg på seg som eid. Og skittkastingen rundt Bush det siste året, inkludert Fahrenheit 9/11 er tragisk og flaut for meg som må stå og se på.

Uansett - håper for guds skyld Bush går av med seieren!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387

det ender vel som forrige gang....

Bush jr. får Høyesterett til å "avgjøre"! så hvorfor gidder du kerry???

Vive la resistanse!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...