Cera Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg prøvde og lage en slik poll, men fikk feilmelding, men det hadde kanskje vært en idé? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg tror vi må ta tiden til hjelp der. Jeg ser ingen vits i en poll, men ok hvis moderatorene gjør det. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Vel, jeg tror Bush vinner, selv om jeg ikke har noen spesiell grunn til å si det, bortsett fra magefølelsen Og, om Bush skulle vinne er ikke det verdens undergang, han kunne vært verre. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvis bush vinner får vi enda lenger tid til å samle på morsomme sitater Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) JFK vinner. Garantert. EDIT : Bin Laden vinner Endret 30. oktober 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 En liten stund siden var jeg ganske sikker pa at Bush kom til a vinne. Men den siste maneden har jeg blitt litt usikker. Mest fordi demokratene har sendt ut tusenvis av advokater, har utfort vold mot republikanske hovedkvarter landet rundt, og har en ovrig folelse av at de tenker slik at de gjor hva som helst for a vinne... Akkurat den samme tankegangen som Michael Moore fans, hvor det ikke gjor noe om han lyver, siden han angriper Bush. I samme takt, det gjor ingenting om man jukser i valget, sa lenge Bush blir avsatt. Hvis Bush vinner dette valget, sa har han bekjempet media, MoveOn.org, og den svaere anti-Bush massen som har plafret los pa han i arevis uten skam og anstendighet. Det vil naermest vaere imot alle odds. Det blir katastrofe hvis han vinner. Ikke pga han, men pga at alle som hater Bush har lagt sa mye av tiden deres, pengene deres, osv, osv inn i a sverte Bush, anklage Bush, skittkaste pa Bush, hate Bush generelt, at de kommer til a bli helt knust, helt fortapt, hvis han vinner. Som Elizabeth Edwards svarte til sporsmalet fra en supporter: Q: "I'm afraid there's going to be riots" EE: "Not if we win" Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 En liten stund siden var jeg ganske sikker pa at Bush kom til a vinne. Men den siste maneden har jeg blitt litt usikker. Mest fordi demokratene har sendt ut tusenvis av advokater, har utfort vold mot republikanske hovedkvarter landet rundt, og har en ovrig folelse av at de tenker slik at de gjor hva som helst for a vinne... Akkurat den samme tankegangen som Michael Moore fans, hvor det ikke gjor noe om han lyver, siden han angriper Bush. I samme takt, det gjor ingenting om man jukser i valget, sa lenge Bush blir avsatt. Hvis Bush vinner dette valget, sa har han bekjempet media, MoveOn.org, og den svaere anti-Bush massen som har plafret los pa han i arevis uten skam og anstendighet. Det vil naermest vaere imot alle odds. Det blir katastrofe hvis han vinner. Ikke pga han, men pga at alle som hater Bush har lagt sa mye av tiden deres, pengene deres, osv, osv inn i a sverte Bush, anklage Bush, skittkaste pa Bush, hate Bush generelt, at de kommer til a bli helt knust, helt fortapt, hvis han vinner. Som Elizabeth Edwards svarte til sporsmalet fra en supporter: Q: "I'm afraid there's going to be riots" EE: "Not if we win" Ja akkurat den tanken der har slått meg mange ganger også. Tenker de ikke på at det faktisk er gode sjanser for at Bush vinner? Da kan de i så tilfelle seg på seg som eid. Og skittkastingen rundt Bush det siste året, inkludert Fahrenheit 9/11 er tragisk og flaut for meg som må stå og se på. Uansett - håper for guds skyld Bush går av med seieren! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 det ender vel som forrige gang.... Bush jr. får Høyesterett til å "avgjøre"! så hvorfor gidder du kerry??? Vive la resistanse! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 det ender vel som forrige gang....Bush jr. får Høyesterett til å "avgjøre"! så hvorfor gidder du kerry??? Vive la resistanse! Tenk om det var sånn i norge, at pappan til kjellmagne var beste venner med over halvparten av høyeste rett... Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 det ender vel som forrige gang....Bush jr. får Høyesterett til å "avgjøre"! Løgn. Bush vant valget helt i overensstemmelse med amerikanske valglover. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Poll er allerede her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=296081 Edit: Var litt kjapp der, en slik poll skal bli: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=320844 Endret 31. oktober 2004 av blacktower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg