erkek Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har prøvd å overføre mine bilder og videosnutter som jeg har på min Nokia 6230 til min pc, men får ikke dette til. Bruker Nokia PC suite. Er det noen som vet om dette lar seg gjøre og evnt hvordan???? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det finnes mange poster rundt dette - du kan jo prøve å søke litt? Men uansett, bruker du Bluetooth eller USB-ledning? Og får du i det hele tatt "kontakt" med telefonen? Du kan prøve å starte maskinen på nytt, evt. taste Ctrl-Alt-Del og avslutte Datalayer.exe - det pleier å hjelpe her hvertfall. Lenke til kommentar
erkek Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Bruker usb-kabel og har kontakt med mobilen og bruker nokia pc suite til å laste mp3 til mobilen. Har prøvd alle måter jeg kan finne på for å overføre bilder til pc men får det ikke til Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Bruker usb-kabel og har kontakt med mobilen og bruker nokia pc suite til å laste mp3 til mobilen. Har prøvd alle måter jeg kan finne på for å overføre bilder til pc men får det ikke til På Pc suite er det et ikon som heter overfør filer. Gå inn på den og klikk på telfonen din. Da skjønner du det sikkert videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå