Fjelldal83 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei Jeg sliter med å kopiere en hjemmelaget dvd. Problemet er at nero mener at det ikke er nok plass på plata. Filmen som jeg skal kopiere er på 4,5gb og dvd+r plata er på 4,7... Hva er problemet? HAr NEC1300 brenner Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Systemet krever litt av plassen på DVDen også. Tror du har ca 4.38GB til fritt bruk. Lenke til kommentar
gunnelus Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har du prøvd DVDshrink. Sett komprimeringsgraden til automatisk, da får filmen plass på ei DVD-plate. (Jeg tror ikke vil du klarer å se forskjell på originalen og kopien). Lenke til kommentar
ragnic Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Grunnen til at du ikke får mere enn 4,37 GB på DVD'en er at det er 2 måter å regne filstørrelser på. Produsentene som lager DVD platene regner 1GB som 1000 MB, mens operativsystemet regner en 1GB som 1024 MB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå