knuthfk Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Medion MDPNA100 har innebygget GPS. Selges hos komplett, men med lite produktinfo. Noen som vet noe om denne? Mvh Knut-Helge. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Denne Testen burde vel hjelpe deg litt på vei Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Det jeg stusser over er at på komplett.no står det at den har innebygget GPS, mens testen på dinside viser helt klart at det er en ekstern GPS det er snakk om. Bildet på komplett.no har i tillegg en antenne. Så ENTEN er informasjonen på komplett.no feil, eller så er det ikke samme PDA... ER det noen som vet med sikkerhet? Endret 2. november 2004 av Naits Lenke til kommentar
Machz Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det jeg stusser over er at på komplett.no står det at den har innebygget GPS, mens testen på dinside viser helt klart at det er en ekstern GPS det er snakk om. Bildet på komplett.no har i tillegg en antenne. Så ENTEN er informasjonen på komplett.no feil, eller så er det ikke samme PDA... ER det noen som vet med sikkerhet? Det er vel ikke snakk om eksakt samme modell er det vel...? I testen så blir det vel brukt en BT GPS mottaker, men modellen det er snakk om på Komplett sin side er en PDA med innbygget antenne ala Garmin Ique3600(HP Ipaq 3600). Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Komplett linker jo selv til den testen på dinside... Noe som ikke stemmer her Fant ikke linken i farten, men det var i forbindelse med at de anbefalte den til bilturer i sommer (nyhet fra i sommer altså) Lenke til kommentar
rmon Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er det andre modeller som har innebyggd GPS? litt rimeligere i pris kanskje? Lenke til kommentar
Naits Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ikke som jeg veit om iallefall. Det beste alternativet er nok å kjøpe seg en PDA, og en liten mottaker. De er jo ikke så voldsomt store. Men dog, det er jo ikke alt-i-ett hvis man gjør det på denne måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå