artificial Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 HEi jeg opplever susing i linjeut gangen på min whitebox 1557. har prøvd forskjellige heaqdphones men same problemet oppstår. særlig når volumet er høyt. Når jeg lukke 1557 laptop også så kommer den aldri ut av dvale igjen når jeg opner den. har prøvd alle knapper men den vil ikke reagere. viften begynner svakt å gå men ingen bilde eller respns fra maskinen det ender med at jeg må reboote maskinen. noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Av og til har også min 1557 problemer med å komme opp av dvale. Men i 90% av tilfellene funker det med å holde ned powerknappen i ca. 5 sek. Og slippe den med en gang man ser det begynner å lyse. Merkelig dette her.. Men jeg har ikke funnet noe annen måte. Lenke til kommentar
artificial Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 holder du den i 5 sek så slår man den jo av. men skal teste og holde 4,9 sek er ikk e helt sikker enda men da jeg slo av "skjerm og hardisk slår seg av feuturen "så klarer den å komme opp av dvalen. hva med susing i headphone utgangen opplever du det? thx Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hmm.. Min slår seg ned etter 7 sekunder hehe.. Nei, jeg har overhodet ikke noe problemer med utgangen på min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå