vanilla ice Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Heisann. Har ett "Sony Cybershot 3,2 Mega Pixles" digital-kamera som jeg har tatt en del bilder med. Problemet er at jeg synes bildene blir så uklare når jeg legger dem over på pc'n. Men ellers er ikke bildene uklare, som når jeg f.eks. viser dem på tv skjermen. La bare bildene rett inn i ein mappe på "My pictures", noe jeg har glemt å gjøre? Hvordan kan jeg få dem mer klare? Takker for svar Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kansje du har feil grafikk instillinger på PCen. Er alle bilder uklare eller bare de du har tatt selv? Det er lurt om du kan legge ved et bilde sånn at vi kan se om det er noe rart med bildene fra kameraet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 En TV har langt lavere oppløsning enn en PC skjerm, og kan derfor ikke yte bildet den rettferdighet det fortjener. Problemet er at man da ikke ser om bildet er uskarpt eller ikke. Hvis bildene er uskarpe, så er det enten optikk, bildebrikke eller fotografen som ikke holder mål. Holder du alltid kameraet stødig når du tar bildet? Har du forandret noen innstillinger du ikke vet hva er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå