Gå til innhold

Poste Rome Totalwar screenshots her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var inne på et annet RTW forum her nå

og fant dette geniale morsomme bildet :!: ( :love: )!

 

edit: ville forresten det å lage en ny tråd der vi poster BARE morsomme bilder og har en liten konkuranse og sånt være en dobbeltråd?

Denne tråden er selvfølgelig bra nok, men jeg tenkte det kunne være lurt å ha en egen tråd til dette.

 

TSP :hmm:

Genialt___.jpg

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Fikk bare lyst tell å setta in denna, fighta den netopp.

 

3300 slemminger(med armor elefanter!) mot min fullutrusta legion(2700 man). Det kom 1500 slemminger fra en sida av brua, og resten kom på andre... de fleste tapa mine skyldes at jeg ikke hadde noen antielefant dingser...

 

4000 man døde den dagen... 1800 av dem mine.

post-236-1108071651_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vel brukte min hær på rund 2000 mann tror jeg det var til og ta godt over 6000 mann på en runde!

Angrep roma men hadde for få steg den runden så jeg nådde ikke helt fram så de angrep meg først! De angrep meg 4 ganger å jeg mistet tilsammen 900 mann!

har lagt med en screenshot av en av kampene der det gikk veldig bra... :thumbup:

 

 

EDIT: er det bare meg som bare kan ha 11hudre å ett eller anna ganger 8hundre å ett eller anna som høyeste oppløsning i RTW???

post-236-1108448867_thumb.jpg

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar

Sånn som jeg alltid har forstått print screen:

 

Trøkk "print screen", trøkk ctrl+esc (får deg ut av spellet), åpne et bildebehandlingsprogram (som f.eks. Paint eller Adobe Photoshop), trøkk ctrl+v eller velg "lim inn" fra en meny. Vips! Så skal du ha bildet der. Da kan du lagre det hvor du vil.

 

Forøvrig har jeg trøkka print screen en del ganger for moro skyld, men jeg har aldri fått bildene lagra i noen mappe under Rome Total War-mappa.

Lenke til kommentar

Ja, men du kan og gjere det sånn(som det står i mange andre poster):

 

- Trykk på Print Screen knappen(oppe på høgre side av tastaturet)

- Trykk Alt + Tab, evt. gå ut av programmet

- Gå innpå Rome: total war mappa di, og så åpne mappa "tgas", der ligg screenshotet ditt, pluss evt. andre screenshots du har tatt

- Trykk på filen, slik at den åpner seg, funker ikkje dette er det sannsynlig at du ikkje har program som kan åpne tga-filer. Men sjekk likevel.(evt. Paint Shop Pro eller Adobe Photoshop)

 

- Om du skal poste screenen du har tatt på forumet må du gjere den om til .jpeg format.(du kan ikkje berre forandre på tgas til jpg i windows)

- Gå inn i eit bildebehandlingsprogram som kan åpne tga-filer, gå på fil, og save copy. Velg jpg format, og det kule bildet ditt er klart til uploading til forumet! :cool:

Lenke til kommentar
Trykk på Print Screen knappen(oppe på høgre side av tastaturet)

- Trykk Alt + Tab, evt. gå ut av programmet

- Gå innpå Rome: total war mappa di, og så åpne mappa "tgas", der ligg screenshotet ditt, pluss evt. andre screenshots du har tatt

- Trykk på filen, slik at den åpner seg, funker ikkje dette er det sannsynlig at du ikkje har program som kan åpne tga-filer. Men sjekk likevel.(evt. Paint Shop Pro eller Adobe Photoshop)

 

- Om du skal poste screenen du har tatt på forumet må du gjere den om til .jpeg format.(du kan ikkje berre forandre på tgas til jpg i windows)

- Gå inn i eit bildebehandlingsprogram som kan åpne tga-filer, gå på fil, og save copy. Velg jpg format, og det kule bildet ditt er klart til uploading til forumet![/code]

KOR ER ROME TOTAL WAR MAPPA MI DA?

-eg gjekk innpå program filer og fann totalwar mappa der har eg gått innpå alt som er FANT ingenting :realmad:

Lenke til kommentar

Hos meg er det: C:\Program files\Activision\Rome - Total War\tgas

 

Det er noen spesielle filer du må konvertere det er sikkert noen som

kan gjøre det for deg :)

Eller så kan du prøve fraps og evt. kan du ta bilder med printscreen

og så lime inn et og et bilde i paint (ctrl-v), du kan bare ta et om gangen

(PS: veldig tungvint! )

 

edit: la ti øverste linje :yes:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...