Gå til innhold

Poste Rome Totalwar screenshots her!


Anbefalte innlegg

tror ikke det ble nevt her, men hviken kapp skal jeg trykke på for å printe screen?

meiner du for å ta bilder? då kan du trykke "print screen" knappen (evt. prt scr). vist du meiner for å lagre bilda, då går du inn i paint, og trykker ctrl+v (lim inn) og lagrer bildet på vanleg måte.

 

eg vil heller anbefale deg å instalere fraps. det er eit bra program til å ta bilde med i spel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har visst bare snakket om levende lommebøker, kan vel gjøre litt nytte for meg...

Print screen knappen er ved siden av F12 og Scroll Lock og over backspaceknappen ( i hvertfall på mitt tastatur) Så gjør du dette:

meiner du for å ta bilder? då kan du trykke "print screen" knappen (evt. prt scr). vist du meiner for å lagre bilda, då går du inn i paint, og trykker ctrl+v (lim inn) og lagrer bildet på vanleg måte.

 

Gjorde det med dette vedlagte bildet fra demoen.... :roll:

 

EDIT: Man kan jo ikke ta mer enn et bilde av gangen jo, eller man kan ikke lime inn mer en ting den tar bare det seneste bilde :hrm: !(?)

Skulle legge med bilde men det kom opp feilmelding om at det ikke kunne

laste opp filtypen (*navn bilde*.bmp) Går det ann å fikse på dette?

Det var det stilige bilde jo... :ermm: )

 

EDIT 2: fiksa det selv ;)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Har visst bare snakket om levende lommebøker, kan vel gjøre litt nytte for meg...

Print screen knappen er ved siden av F12 og Scroll Lock og over backspaceknappen ( i hvertfall på mitt tastatur) Så gjør du dette:

meiner du for å ta bilder? då kan du trykke "print screen" knappen (evt. prt scr). vist du meiner for å lagre bilda, då går du inn i paint, og trykker ctrl+v (lim inn) og lagrer bildet på vanleg måte.

 

Gjorde det med dette vedlagte bildet fra demoen.... :roll:

 

EDIT: Man kan jo ikke ta mer enn et bilde av gangen jo, eller man kan ikke lime inn mer en ting den tar bare det seneste bilde :hrm: !(?)

Skulle legge med bilde men det kom opp feilmelding om at det ikke kunne

laste opp filtypen (*navn bilde*.bmp) Går det ann å fikse på dette?

Det var det stilige bilde jo... :ermm: )

 

EDIT 2: fiksa det selv ;)

Må si det var veldig bra forklart, eller man kan laste ned Fraps, da kan man ta så mange man vil. Det legger seg på dataen. Og det er mye kjekkere. :D

Lenke til kommentar

Hei poster nytt bilde jeg. Denne gangen er det fra demoen..... :roll: (sjokk lissom...(Ja har fortsatt ikke fått spillet og nei lommeboken har fortsatt ikke komt tilbake.... :roll: )) Men nå til bildet.

 

 

Som du kan se av bildet er det bare en infanteritropp igjen hos meg som kjemper for harde livet. Det var litt merkelig at de ble så lenge igrunnen, kanskje de visste eller så hestene jeg hadde sendt var på vei(? :hmm: ?). (Ellifantene hadde forresten løpt sin vei) Men hestene kom som sagt til unnsetning og da satte jeg likså godt Hannibal og livaktene hans til angrep også for at de som kjempa skulle få bedre moral.

Resultatet ble til slutt at Romerne runna avgårde med 331 mens jeg sto og så på med mine 389 ;) (Selvfølgelig hadde jo en del av mine 389 løpt sin vei de og...)

 

EDIT: Siste linje

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde et slag her nå nettopp med nesten bare bueskyttetere, noen få hester og et par Triarii :hrm: . Stilte meg i topp på en bakke hadde ca 600 mann fienden hadde 1200 (to hærer med hester og en gjeng med spyd(en ganske stor gjeng :p ))

Når slaget var ferdig hadde jeg 350 menn mens han hadde bare 200 igjen(!!)

 

EDIT: Kanskje ikke 1200 da men veldig overlegen!!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde en morsom episode på Rome i går. Spilte som Greek og var inne i en by med bare wooden palisade. Archerene mine skjøt på porten fordi fienden var bak den, og jeg så at porten snart ble ødelagt så jeg gadd ikke å få dem til og stoppe. Når porten ble ødelagt og det kom den automatiske filmen var det første jeg så masse av mine piler gå igjennom porten og drepte hele fiendens førsterekke! Så helt sinnsykt fett ut, men fikk ikke screen, det kom litt brått på :no:

Lenke til kommentar

Ser lengere opp at det er noen som har merket flere units å satt de under en tall komando!

Sånn som man kan gjøre på c&c å warcraft spillene for å gjøre det lettere å få kontroll over de...

På de spillene ovenfor så gjorde man det ved å merke unitsene man ville ha å trykke ctrl+1 og oppover...

Fikk ikke til det på rtw så hvordan gjør dere det???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...