Gå til innhold

Poste Rome Totalwar screenshots her!


Anbefalte innlegg

Det du kan gjøre er å holde inne ctrl trykke på unitscard-ene (Nederst der du velger hvilken/hvilke grupper u vil kontrolere) du vil gruppere sammen og tallet du vil gruppere de som. Skulle ikke være vanskeligere en det. Du kan eventuelt trykke ute på slagmarken, men det er jo litt tungvindt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke Egypterne liker meg lenger etter at alle stridsvognene deres gikk i oppløsning på en gjeng militia hopliter. Fienden hadde et overtak på 3:1 (i antall menn) til å begynne med. Kun chariots og desert cavalery med untak av 2 grupper bueskyttere og en med spydmenn, angrep meg fordelt på 3 hærer. Heldigvis kom ikke alle på en gang, samt at et av familiemedlemma dems kom helt alene som reinforcement rett bak meg med en gang. Omringa han med hopliter og hadde ingen problemer med å bli kvitt han, satte så opp formasjonen igjen før resten av fiendehæren kom. Utrolig artig slag egentlig, men gikk hardt utover leiesoldatene mine. (som var hyret for anledningen) :)

 

(priser meg lykkelig for at den store steinen til venstre i bildet var der, sinka ned et omringningsforsøk lenge nok til at det ble fienden selv som gikk i fella.)

post-236-1102794298_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nei så hyggelig de har det, de leker visst bytteleken :innocent::love: !

 

hint: Bytting av javelins... :innocent:

Offtopic: Blir borte fra i morgen av og kommer ikke hjem før 28.desember.

Skal feire jul med mine to fettere, kusine, tante, mormor og morfar i Bergen.

(Jeg blir forresten den minste som er der.)

Er jeg heldig har tante med seg bærbar så det kanskje er mulighet til å koble opp. Men i iallefall snakkas igjen 28. desember :D  :thumbup:

 

TSP :xmas::xmas::xmas::xmas::xmas: (5 dager igjen)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er dette heroic victory eller...? :cool: (stolt, :innocent: og kanskje litt overlegen :innocent: )

Sto på toppen av en lang og høy bakke, rett foran en skog, med 6 grupper bueskyttere, og med infanteri foran.

Så hestene som høyre og venstre flanker.

Nå var jeg veldig heldig og for reinforcementsa til gallerne var den største hæren så de måtte gå ekstra langt. Så når fiendens hester kom skulle det bare noen piler, til før de var sterkt redusert og når de i tillegg ser fire fulle hestegrupper foran seg er løpet kjørt! Så kom infanteriet siden hestene mine allerede var satt i bevegelse, tenkte jeg at de kunne jobbe litt til og satte dem til ta infanteriet på flankene.

 

Alle gruppene mine var fulle (80,81,54,55)

De eneste som ble drept (nesten de eneste!) tror jeg var bueskytterne når noen fiendtlige hester og

dems general klarte og komme seg dit, men der ble de ikke lenge....

 

arrrrrrrrrrrrrrrrrrg :mad: Hvorfor kan man bare ha replay i custom battle :realmad: !!!

 

 

TSP :w00t: for me! (hehe)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Hadde egentlig aldri trodd jeg skulle vinne den kampen. Fienden hadde over tusen soldater mer og byen min var beleiert. Som dere ser er det den andre romerske familien, Bruti, som jeg er i krig med. Men med gode bueskyttere og godt kavaleri klarte jeg å knuse dem. Dette var herlig :thumbup:

post-236-1104781057_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...