nree Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 :!: Jeg har ikke brukt verken utsiden eller innsiden av noen antistatiske poser, men denne dingsen funker fett fordet! :!: Hehe... jeg hadde allt av min hardware på eit ullteppe i sommer og hadde ingen problemer med det i ettertid... Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hmm. er vel ikke så alt for bra og ligge sånn får harddiskene dine :S kompisen min sin disk tokk kvelden siden den sto skjevt Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hmm. er vel ikke så alt for bra og ligge sånn får harddiskene dine :S kompisen min sin disk tokk kvelden siden den sto skjevt Min erfaring sier at det ikke har noe som helst å si hvordan harddisken ligger, men for å være sikker er det lurt å la den enten ligge vertikalt eller horisontalt. (På høykant eller liggende) Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Her er konseptet:Lage en server som kan spille musikk og vise film, hoste spill og laste ned dilldall fra nettet. [...] Så, her er delene jeg skal bruke: AMD K-6 II 350mhz Apache 128mb SD-ram 133 Ati rage IIC 16mb Shuttle Micro-AT Socket7 HK (22cmx22cm) 250w strømmforsyning Creative helt OK (sKit) lydkort 2.1 Div. Nettverkskort - Full duplex 10/100 1x USB 1.0 ( :!: ) 15" skjerm jeg kjøpte på loppis... [...] Med mindre du putter i et DivX-kort e.l. så tror jeg du skal slite med å få spilt av divx etc, men det er kanskje ikke meningen. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Tja, nå er det ikke ett ATI rage IIC som står i lenger da, men ett GF 4 Ti4200... Men på den annen side, jeg har prøvd det, og den har problemer med Divx, men avi og mpg går bra Og dessuten er formålet endret, den skal nå bare funke som en, tja , server....? For å være ærlig så er denne pcen MISFOSTRA og jeg har gitt opp litt... Lenke til kommentar
flabben Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Siste update Nå er jeg ferdig (bortsett fra litt lakking og pussing da...) . Er ikke serlig fornøyd, men ferdig! Her er de siste bildene: Sry att det ikke ble så fett.... ...., men bare vent! jeg kommer tilbake! med bedre pc! og med bedre moddeskills! Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du kunne jo ha bygget inn skjermen og satt noen føtter som var litt lange på boksen under... da kunne de blitt ganske fett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå