flabben Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har pusset, sååååå mye. Men det spiller ingen rolle for det er en test bare, tror jeg la på litt tynne lag med lakk, har lært noe i dag og! Tror ikke det blir noe serlig jobb, i helga heller for vi skal på hytta (tro det er en sånn sossehytte da om det er det dere vil! , men det er det ikke, verken på fjellet eller på sørlandet! i gran skævven) Men, neste uke er det prosjektuke på skolen noe som gir mulighet for mye lakking, pussing, skruing og handligng. Trenger nemlig både harddisk og cd-rom, hvis dere ikke har lagt merke til det... Men jeg tar kvelden, orker ikke å jobbe med 0 lys... litt vanskelig.. Lommelykt i en hånd - Lakk i en annen, brrrrrrr i den tredje; eller, ehh nei--- Skrekk bilde av cdrom; lakert med ett lag upussa sølvlakk quick: (ødela en dvdspiller i samma slengen vilket har resultert i at jeg ikke kan se dvder på pcen lenger....... ) Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Man kan feile litt men hvis man ikke mangler pågangsmot og tolmodighet er det meste mulig. LOZER Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) vesktkant.. det sier meg ikke mye.. er det i nærheten av alnabru? HAHAHA :!: :!: den var god.. er fra grorud selv forresten, så no offense liksom.. flabben: vil tippe montebello eller no sånt anyways: biltema har jo en del eksosrør hvis du vil ha det! Endret 6. november 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
flabben Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Update! Ja autoexec, nesten montebello, ca. 2 kilometer det Meg; lenger vest.... Men det er uvesentlig. Nå har jeg fått rødfarge i kinnene, og støvsugerrør til prosjektet, men det er så tynnt at jeg blir nødt til å bruke to: Endret 7. november 2004 av flabben Lenke til kommentar
flabben Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Ok, nå har "pengebeholdeningen" økt betraktelig. Jeg trenger en harddisk, en cd/dvd og et tv kort (tv kort er ikke heeelt nødvendig hvis jeg får dvd spiller innebygd, men det er litt digg da, billig harddisk opptager ). Hva tror dere om dette tillegget til de andre spesifikasjonen? http://www.hardware.no/tester/annet/terrat...y400/index.html TV korttest https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=9673 Her er alt Tror dere f.eks. at resten av pcen takler 160 gig og sånnt tvkort? Dessuten, jeg har bare 1500,- å handle for så jeg setter pris på alle bidrag som kan hjelpe til med å senke kostnadene litt... HJELP MEG ! JEG TRENGER HJELP!!! Lenke til kommentar
flabben Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Nå har jeg lakka den ene sideplata, men er ikke helt sikker på om jeg er fornøyd: Etter lakking Samma... Nå har jeg pussa Fargen er kameraets feil, men jeg syns det er faretruende rar overflate.... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hm... ser bra ut dette syntes det så bra ut jeg. likte det med at man kunne se treverket gjennom Lenke til kommentar
flabben Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 jeje. Nå skulle jeg til å kjøpe litt av hvert på pcutstyr.no, men etter at jeg spillte litt wc3 frosen throne huska ikke siden handlekurva min lenger! Jeg ble -bittelitt- frustrert og prøvde å komme meg til forsida, men nei da! Hva er det for slags! ... Ikke noe godt førsteinntrykk! Puy! Men når siden kommer opp skal jeg kjøpe: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21845 https://prisguiden.no/produkt/1647 https://prisguiden.no/produkt/3486 (dvd-en svart) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Alnabru blir veldig feil... Oslo vestkant er der rikingene bor! Eller de som absolutt må bo på vestkanten og sparer opp penger til et lite rekkehus Blir feil å si at det bare er rikinger på den ene siden og vice versa. Uanset, bra prosjekt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 bla bla fine greier må ha denne i mine inlegg Lenke til kommentar
flabben Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Nå tar jeg en sånn del om dagen (det er fire), så jeg burde snart bære ferdig med den hersens lakkinga. Har bestillt steæsj på pcutstyr.no, men varene kommer ikke før om lenge (13.11.04 + 1-6 virkedager). Men nå går det jevnt og trutt fram over, får ta en oppsamling av lakking på slutten av uka Gled dere, det gjør jeg! :!: Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Bra prosjekt... måtte også ha denne i mine innlegg... Ein venn av meg har også eit sånt tv... kult med den motoren som svinger på tv'n Lenke til kommentar
flabben Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Nå er jeg DRIT lei prosjekt, og orntlig sugen på litt real modding Prosjektet fikk litt større dimensjoner enn jeg hadde trodd. Det skal leveres i dag, halv ni, jeg er oppe for å finpusse. Vi redigerte i hele går (9-10.30) og var oppe (som sagt) nå klokka 5. Så som dere kanskje skjønner har det ikke blitt for mye hard arbeide av den orntlige sorten Men nå blir det helg så vi får se... Videregående er ett hard liv! HATER MICROSOFT MOVIE MAKER 4 EVER! NEI, HATER MICROSOFT. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Kembo update! Ok, i dag har jeg virkelig jobba! :!: Eller dvs. ikke så veldig effektivt da men, sånn koselig lørdagstempo. Men dere kan jo se sjæl! Fikk pakke fra pcutstyr i dag! Meget bra Varene jeg bestillte kom inn den 13. og ble sendt den 12. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Forresten, ir sender/mottakern er offwhite kan den lakkes tror dere? Jeg tror ikke det selv..... Men noen ideer? Evt. tror dere den kan settes bak stoffet som skal være i fronten? Lenke til kommentar
flabben Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Det glemte jeg og ja... Kan dere komme med synspunkter på hvilke farger og materealer jeg bør bruke av stoff i fronten og på deler av baksiden? Må kjøpe stoff snart... Pengebeholdning på begynnelsen av uka: -2000,- Pengebeholdning på slutten av uka: -400,- Skranter.... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det glemte jeg og ja... Kan dere komme med synspunkter på hvilke farger og materealer jeg bør bruke av stoff i fronten og på deler av baksiden? Må kjøpe stoff snart... Du kan ha det svart med plexi oppå. Hvis det var sånn du mente da. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 ikke helt, tenker å ha ett stoff trokket over en ramme av tre, mer om det skal være filt, fløyel, ola-stoff eller hva søren! Og så farge da, evt. noe mønster dere tror kan være fett Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ser ganske bra ut dette. Er spent på resultatet! Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå