flabben Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Det kan jeg fikse, vent og se! :!: Lenke til kommentar
flabben Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Er det noen som har peiling på lakkering? Som veit hvordan man får sånnt resultat: Veit det er støvete, men det er muttern og fatterns tv! Endret 3. november 2004 av flabben Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) deler tåler som oftest en god del mer enn noen skal ha det tiljeg har slengi dem i senga, lagt dem på aviser, lagt dem på et bord osv. (bare gamle deler da seff, jeg er forsiktig med de bra) men de pleier å overleve sånt har vertfall alldri gått galt når jeg har gjort det Eller snuble så hovedkort med kjøler smeller i veggen. Eller kortslutte lydkortet med nettverkskortet. Eller søling av cola. Overlever mye. Flabben: -Bruke grunning. Pusse den. -Lakke 1 lag med fargen du skal ha. Pusse den med passe fint papir. (ca 600) -Lakke 1 gang til, men pusse med langt finere papir. (1200 feks) -Polere hele greia med bilpolish. (kan ha flere lag med lakk, men bruk finere og finere papir.) Endret 3. november 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
flabben Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Er dette døden sjæl når det gjelder maling eller? Har hørt så mangt om quick lakk, tenker å bruke svart, ikke marineblå eller metallicsølv. Lurt? Er dette dårlig lakk?? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hm... aner ikke, den fungerer vell sikkert som en såkalt "grunningsfarge" (elns, men kan hende jeg er helt på jordet) men de du får på europris er helt kurante det kan jeg love deg (og de er billige og) (håper europris betaler meg for denne gratise reklamen ) Lenke til kommentar
flabben Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Disse selges på Jernia, så har de fått sin reklame og! Men om de er bra? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 De er bra ja, har brukt de selv.. Den silkematte er gir en meget pen og matt finish! Sp33D Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Update! Her er den fingernemme kammisen Skikkelig møteløve, likte sokkene hans og måten buksen blir smalere ved bena på. Posebukser er smud. Endret 4. november 2004 av BenSin Lenke til kommentar
flabben Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 hehe, nå kommer det snart noen updates igjen, må bare få kjøpt den hersens lakken! Lenke til kommentar
flabben Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Her er fingrene: Lenke til kommentar
flabben Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Se, det er Oslofjorden, den hilmmern ser ikke frisk ut, noen hobby astronomer eller metrologer blandt mengden? Merkelig, men nå varer det ikke lenge før jeg begynner med lakkinga, noen timer til! Beklager avsporinga... http://www.home.no/paibunnen/Dscn0675.jpg (større) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ble litt masse off-topic nå... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) pointles post by me...removed!! AKIRA Endret 5. november 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
flabben Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Update Enig, litt of topic. Skal prøve å sjerpe meg... Nå har jeg gått løs på lakkeringa, nå prøver jeg ut med en quick lakk på det som ble igjen etter saginga: -Første strøk Flere strøk kommer i løpet av kvelden! --Prøvde å pusse litt nå, ikke tørt ennå.... Endret 5. november 2004 av flabben Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 hm.. jeg ser du har bilde av oslofjorden der... (du skrev det ) har du noe imot å si hvor du bor? Lenke til kommentar
flabben Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg bor på Oslos beste vestkant. Her er mer bilde av lakkering: -Etter andre lakkering Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 vesktkant.. det sier meg ikke mye.. er det i nærheten av alnabru? hvorfor har du ikke lakket helt ut til kantene? eller er du ikke ferdig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Alnabru blir veldig feil... Oslo vestkant er der rikingene bor! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 hm... for å si det slik..... alnabru er på østkanten, mens vestkanten er litt mer "sossete". men dette blir sikkert bra. men hvis det bildet er etter andre lakering, hvorfor er det fortsatt synelig treverk da? har du pusset sååååå mye? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Alltid trodd du skulle bruke tv å mekke pc under, men så litt på bildene på brukeren din å nå skjønte jeg at du skulle lage en helt lik en Detta kan bli bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå