Gå til innhold

Bang-Olufsen PC 1 v. 1.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag har jeg vert på Maxbo :!: Så nå skal jeg få opp farten litt! :love: gleder meg! :dribble: YESS! men så måtte jeg på noe sånnt på skolen ogsånn.... måtte rette en TYSK stil! ...... :mad: BÆÆÆÆÆ! GRR! Puj! Nå ja, i morra! Bare vent! :thumbup:

Dscn0652.jpg

Matrealene... :yes:

Lenke til kommentar
på statisk pose eller en metallplate pleier jeg hvertfall.. langt unna fleese gensere og tepper o.l :)

*pirke pirke*

skal ikke legge hw oppå antistatiske poser.. har motsatt effekt.

må legge det inni posen..! :p

--------------------------------------

ser bra ut dette, men så litt pynglete ut ja

Lenke til kommentar
på statisk pose eller en metallplate  pleier jeg hvertfall.. langt unna fleese gensere og tepper o.l :)

*pirke pirke*

Det har ikke no å si om den ligger oppå eller inni. Husk bare å blås av støvet som eventult ligger oppå. Statisk Elektrisistet er litt oppskrytt. En venn av meg kasta alle delene sine i senga når han skulle bytte kabinett (pcen lever enda). Men være aldri sikker. Som oftest er det mer enn nok å kun ta på komponentene.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
på statisk pose eller en metallplate  pleier jeg hvertfall.. langt unna fleese gensere og tepper o.l :)

*pirke pirke*

Det har ikke no å si om den ligger oppå eller inni. Husk bare å blås av støvet som eventult ligger oppå. Statisk Elektrisistet er litt oppskrytt. En venn av meg kasta alle delene sine i senga når han skulle bytte kabinett (pcen lever enda). Men være aldri sikker. Som oftest er det mer enn nok å kun ta på komponentene.

Jeg er ikke noen ekspert på området, men har hørt at det kan ta tid før det går istykker

Lenke til kommentar

Har aldri ødelagt en komponent med statisk elektriskitet.... har bygd PC med ullgenser :D . Men til vanlig legger jeg HW på papir eller tre eller et vanlig kjøkkenbord ++

Skal etter min mening MYE til å ødelegge noe slik.... men man kan alltid være heldig eller uheldig.. tre venner av med mista 3210 sin til pitte granne vann, mens jeg badet og sto på vannski og den vare det liv i dagen derpå....

Lenke til kommentar

Update!

Nå er jeg igang, smått om senn.. :!: Først skar jeg ut side platene, men vinkeljernet var -------------------------------- så sjeivt! Så, jeg måtte kutte på nytt.... :mad: Jeg var foresten på Digital Impuls i dag, kjøpte en katode som de hadde på tilbud til 25,- lyse blå! Jommen sa jeg lyseblå!!!, hvit er ordet! ..... Svindel! :mad: Beklager digresjonen.... Her er bilder!

Dscn0655.jpg

Dscn0656.jpg

zoom.jpg

Som dere kanskje ser ble ikke dette resultetet heller noen stor suksess, men dog bedre en første runde.... :thumbdown: derfor tror jeg jeg vil velge å putte den enden som JEG sagde ned, og så sjule den bak noe stoff eller no... :p (litt juks ja, men.... Alternativer??) :w00t: l00k w00t i cAn d00! :w00t::w00t:

Lenke til kommentar

*pirke pirke*

Jeg er ikke noen ekspert på området, men har hørt at det kan ta tid før det går istykker

deler tåler som oftest en god del mer enn noen skal ha det til

jeg har slengi dem i senga, lagt dem på aviser, lagt dem på et bord osv.

(bare gamle deler da seff, jeg er forsiktig med de bra)

men de pleier å overleve sånt

har vertfall alldri gått galt når jeg har gjort det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...