Orjanp Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Deler Seriøst, legger du delene direkte på en pute av kunststoff. Hørt om statisk elektrisitet? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Orjanp: Jeg er litt redd på dette nivået jeg og når jeg tar ut deler og sånt og, hvor skal jeg legge de egentlig ? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 på statisk pose eller en metallplate pleier jeg hvertfall.. langt unna fleese gensere og tepper o.l Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 istedet for å legge de på den puta, kan du bare legge de rett nedenfor på trebordet. mye sikrere. eller på en antistatisk pose. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Ta det rolig nå, mine deler; mine bekymringer! Lenke til kommentar
flabben Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 I dag har jeg vert på Maxbo :!: Så nå skal jeg få opp farten litt! gleder meg! YESS! men så måtte jeg på noe sånnt på skolen ogsånn.... måtte rette en TYSK stil! ...... BÆÆÆÆÆ! GRR! Puj! Nå ja, i morra! Bare vent! Matrealene... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 dette kan bli bra.. Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 på statisk pose eller en metallplate pleier jeg hvertfall.. langt unna fleese gensere og tepper o.l *pirke pirke* skal ikke legge hw oppå antistatiske poser.. har motsatt effekt. må legge det inni posen..! -------------------------------------- ser bra ut dette, men så litt pynglete ut ja Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) på statisk pose eller en metallplate pleier jeg hvertfall.. langt unna fleese gensere og tepper o.l *pirke pirke* skal ikke legge hw oppå antistatiske poser.. har motsatt effekt. må legge det inni posen..! Det har ikke no å si om den ligger oppå eller inni. Husk bare å blås av støvet som eventult ligger oppå. Statisk Elektrisistet er litt oppskrytt. En venn av meg kasta alle delene sine i senga når han skulle bytte kabinett (pcen lever enda). Men være aldri sikker. Som oftest er det mer enn nok å kun ta på komponentene. Endret 1. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 følger med nå.. Håper dette blir knall bra Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 på statisk pose eller en metallplate pleier jeg hvertfall.. langt unna fleese gensere og tepper o.l *pirke pirke* skal ikke legge hw oppå antistatiske poser.. har motsatt effekt. må legge det inni posen..! Det har ikke no å si om den ligger oppå eller inni. Husk bare å blås av støvet som eventult ligger oppå. Statisk Elektrisistet er litt oppskrytt. En venn av meg kasta alle delene sine i senga når han skulle bytte kabinett (pcen lever enda). Men være aldri sikker. Som oftest er det mer enn nok å kun ta på komponentene. Jeg er ikke noen ekspert på området, men har hørt at det kan ta tid før det går istykker Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har aldri ødelagt en komponent med statisk elektriskitet.... har bygd PC med ullgenser . Men til vanlig legger jeg HW på papir eller tre eller et vanlig kjøkkenbord ++ Skal etter min mening MYE til å ødelegge noe slik.... men man kan alltid være heldig eller uheldig.. tre venner av med mista 3210 sin til pitte granne vann, mens jeg badet og sto på vannski og den vare det liv i dagen derpå.... Lenke til kommentar
flabben Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Update! Nå er jeg igang, smått om senn.. :!: Først skar jeg ut side platene, men vinkeljernet var -------------------------------- så sjeivt! Så, jeg måtte kutte på nytt.... Jeg var foresten på Digital Impuls i dag, kjøpte en katode som de hadde på tilbud til 25,- lyse blå! Jommen sa jeg lyseblå!!!, hvit er ordet! ..... Svindel! Beklager digresjonen.... Her er bilder! Som dere kanskje ser ble ikke dette resultetet heller noen stor suksess, men dog bedre en første runde.... derfor tror jeg jeg vil velge å putte den enden som JEG sagde ned, og så sjule den bak noe stoff eller no... (litt juks ja, men.... Alternativer??) l00k w00t i cAn d00! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 sandpapir er en fin ting Lenke til kommentar
flabben Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Update! DU! bare rolig nå! :!: Se nå her, fint pusset, muahaha! Men nå har jeg sagd mer, mye mer! Og borra, og skrudd litt, til og med! SÅ DET SÅ! HA! Ke du trur?? Endret 2. november 2004 av flabben Lenke til kommentar
flabben Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Enda fler bilder av dagens produksjon: Lenke til kommentar
flabben Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Ok, nå har jeg balla meg litt ut her.... Tror dere dette røret vil passe i stedet for det støvsugerrøret jeg trodde de solgte på clasohlson.... 189,-!!!! VÆÆÆR SÅ SNILL! kom med alternativer, butikker i oslo helst! PLZ!!! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 på statisk pose eller en metallplate pleier jeg hvertfall.. langt unna fleese gensere og tepper o.l *pirke pirke* skal ikke legge hw oppå antistatiske poser.. har motsatt effekt. må legge det inni posen..! Det har ikke no å si om den ligger oppå eller inni. Husk bare å blås av støvet som eventult ligger oppå. Statisk Elektrisistet er litt oppskrytt. En venn av meg kasta alle delene sine i senga når han skulle bytte kabinett (pcen lever enda). Men være aldri sikker. Som oftest er det mer enn nok å kun ta på komponentene. Jeg er ikke noen ekspert på området, men har hørt at det kan ta tid før det går istykker deler tåler som oftest en god del mer enn noen skal ha det til jeg har slengi dem i senga, lagt dem på aviser, lagt dem på et bord osv. (bare gamle deler da seff, jeg er forsiktig med de bra) men de pleier å overleve sånt har vertfall alldri gått galt når jeg har gjort det Lenke til kommentar
flabben Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Update! Her er den fingernemme kammisen sånn er det... Har utvidet skruehullene så skruene kan sjules. Trenger noen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 synd vi ikke ser disse fingrene denne "fingernemme" vennen din har da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå