flabben Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Bang-Olufsen PC 1 Her er konseptet: Lage en server som kan spille musikk og vise film, hoste spill og laste ned dilldall fra nettet. Og som må se bra ut! Vansklig, men etter å ha tatt en titt omkring i huset fant jeg det rette elementet for inspirasjon: Min arbeidstegning ble som følger: Så, her er delene jeg skal bruke: AMD K-6 II 350mhz Apache 128mb SD-ram 133 Ati rage IIC 16mb Shuttle Micro-AT Socket7 HK (22cmx22cm) 250w strømmforsyning Creative helt OK (sKit) lydkort 2.1 Div. Nettverkskort - Full duplex 10/100 1x USB 1.0 ( :!: ) 15" skjerm jeg kjøpte på loppis... Høytalere er jeg litt usikker på, enten noen Viking høytalere, ett par Active 95, eller noe nytt 2.1; billig, firkanta og bra! (skal bygges inn i front) Alt skal se så likt ut som på orginalen, men noen få proposjons forskjeller blir det. F.eks. blir hele sulamitten ikke mer en toppen 60 cm Denne workloggen kan komme til å gå seigt for jeg har "¤%&¤%&/(ings mye annet å gjøre for tiden, men jeg skal gjøre så godt jeg kan! Arbeids plass Deler Skjermen Endret 31. desember 2004 av flabben Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 ser da fint ut detta grabben, stå på Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 så digg hardware jeg viste ikke at det skjermkortet fantes med 16 mb trudde bare det var i 4 og 8 hadde 8mb versjonen sjæl blir sikkert fett det Lenke til kommentar
am3k Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 tror jeg skal titte innom denne av og til ja... Lykke til! Lenke til kommentar
flabben Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Liten update.... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 øhh.. og hva har du gjort her da? (i detalj) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 målt opp hvor skjermen og hovedkortet kommer på den ene veggen vil jeg tro Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ser bra ut dette! Digger designet til B&O så dette skal jeg følge med på! Stå på! Lenke til kommentar
flabben Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) tegna opp på plate og lagt delene oppå sånn cirka som de skal ligge?? Men er det noen som har ideer til hvordan man kan lettere skjære rett med stikksag, jeg får det aldri 100% rett. Det blir som norske veier Endret 30. oktober 2004 av flabben Lenke til kommentar
flabben Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) tror dere foresten den sponplata jeg har tegna opp på holder? (1cm) Er litt tvilende selv... men vi får se Hva tror dere om hobbyplater? (billig) http://195.159.7.12/maxbo.no/filestore/382...pg?size=246x300 Endret 30. oktober 2004 av flabben Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) tegna opp på plate og lagt delene oppå sånn cirka som de skal ligge?? Men er det noen som har ideer til hvordan man kan lettere skjære rett med stikksag, jeg får det aldri 100% rett. Det blir som norske veier legg en rett planke/bord eller ett langt vater/rettholt hvis du har. Mål fra bladet til kanten på stikksaga, spenn fast bordet/rettholten med tvinger, legg stikksaga inntill og fryd deg Endret 30. oktober 2004 av kverna Lenke til kommentar
flabben Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) takk! Tror jeg må revurdere det å ha hovedkortet på høykant, det ser litt sært ut.... Blir liksom litt feil proposjoner.... Men vi skal få det til! Update: Sånn for eksempel! Endret 30. oktober 2004 av flabben Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Detta kan bli bra OT: Liker den tv, haru sånn motor pån å?? sånn at den roterer? Lenke til kommentar
flabben Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Nytt 3d bilde (laga i power point, har jeg ikke skills???). Skikkelig fansi! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 power point faktisk.. skaff deg sketchup! fett prosjekt.. ikke umulig at det blir kopiert en gang i fremtiden når jeg får meg leilighet Lenke til kommentar
flabben Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Update Nå her jeg praktisert metoden din kverna, og det funker! Men ettersom jeg har 11 tommeltotter blir det ikke så bra... Se her: Her er det fåreløbige rotet... Og her er det fåreløbige produktet! Så det går ikke så fort... Men! Jeg skal ringe en litt mer fingernemm kamerat av meg som kanskje kan hjelpe meg! Har foresten saget i terasse bordet i dag ... Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Dette kan bli litt pinglete med tanke på at du skal he en tung? skjerm oppå! Bare en liten advarsel. Men lookin' good! Lenke til kommentar
flabben Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Tror du det? Tror du det blir bedre hvis jeg bruker hobbyplater? Røret ibånn er ett støvsugerrør. Det er ikke så pinglete! Men jeg ser poenget... Later som ingen ting så går det nok fint! Nei seriøst, vi får se, men nå blir det ikke noe mer i dag tror jeg, for maxbo er stengt og han kameraten min var sjuk Så da så.... Endret 31. oktober 2004 av flabben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå