MrLee Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 er det noen som veit om jeg kan koble dette til skjermkortet på en eller annen måte, slik at jeg kan bruke HW decoding ved fremvisning av DVD filmer på skjerm(monitor) i Windows, I.E. at jeg ikke må koble monitor fra skjermkortet, og koble den til Hollywood+ kortet? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Det skal følge med en strap som du kobler mellom skjermkortet og H+ kortet. Deretter kobler du skjermkabelen til H+ kortet. Ulempen er at kvaliteten på skjermbildet blir redusert, særlig med høy oppløsning/frekvens, fordi kvaliteten på denne strap'en ikke er allverden. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 ok, dumt av meg å kjøpe bulk da :smile: takk for svar! _________________ AMD XP1800+ Thermaltake "Silent Viking" MSI KT3 ULTRA 512MB PC2700 DDR GeForce2 MX400 64MB 40GB IBM Deskstar 7200rpm SB Live Value 10/100Mbit NIC Pioneer DVD105F 16x/40x REALmagic Hollywood+ Samsung 16x/10x/32x [ Denne Melding var redigert av: MrLee på 2002-05-23 17:22 ] Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hvorfor har du behov for hardware acelerert DVD i windows ? Bruker ikke mye cpu kraft det.. når jeg ser dvd full screen på min northwood 2,2 har jeg ca 10-15% usage med PowerDVD.. synes ikke det er mye.. jeg har et slikt hollywod + kort liggende, og enig den vga loop kabelen sugde verstest! Ble ullete og elendig 2d bilde, frarådes på det sterkeste! Om noen vil kjøpe kortet mitt selger jeg det for 450 kr + porto , det er veldig bra s-video utgang til tv og blir meget bra kvalitet på dvd film. har og Coax utgang for digital lyd, så det er et meget bra kort , bortsett fra den vga loopen .. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Hvorfor har du behov for hardware acelerert DVD i windows ? Bruker ikke mye cpu kraft det.. når jeg ser dvd full screen på min northwood 2,2 har jeg ca 10-15% usage med PowerDVD.. synes ikke det er mye.. En god del bedre kvalitet, prøv feks å se simpsons/futurama dvd med power dvd, og kortet, du vil se en enorm forskjell. AtW Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 jeg kjøpte kortet for litt over ett år siden, da hadde jeg ikke samme maskin som nå... pluss at det er sinnsykt mye bedre kvalitet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå