Gå til innhold

Formatering ---> :S

StarNa

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkuratt formatert pc'en tl en kompis.. men glemte å sjekke hvordan skjermkort han har, men han hadde visst GeForce nVidia FX ett eller annet... Det første jeg gjør når formateringen er ferdig er å laste ned nyeste nVidia driver!... instalerer og håper på att alt er bra...

Så går jeg på egenskaper innstillinger, så på avansert, så på kort, det er ikke noe kort der... de viser heller ikke hvordan fabrikat kortet er i dxdiag... det er ikke info om kortet noen steder...

I CS så får man ikke brukt Open GL bare elendig d3d og Software!.. lagger dritt!

Noen forslag!!?!?!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er en bærbar, så må du vel inn på produsentens side og finne driver der (slik er det iallefall med ATi-løsninger til bærbare). Er det en vanlig stasjonær pc, laster du ned nyeste WHQL-serifiserte driverpakke, disse skal funke med alle Geforce-kort.

Lenke til kommentar

Har lastet ned den driveren som du første som la innlegg sa jeg skulle ta, funker ikke... det er bærbar ja! Toshiba, sånn svær rød!... I dxdiag så står det inegn ting på display, som om den ikke finner skjermkortet eller noe sånt!

Noen som vet noe?.. legg linker og Url'er i posten...!!

Takk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...