six Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Venter på update med testkjøring av hovedkort Håper med deg, for å si det sånn. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvorfor skulle man legge ledere (kobberbaner) utenforr det skruehullet? Til alle - Ta en nermere titt. Skulle tro det går bra! Lenke til kommentar
six Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nesten litt synd med såpass brutal framferd. For meg ser det ut fra bildet ut som skruehullet i HK kunne vært beholdt inntakt. Hadde holdt med å runde av hjørnet litt. Dette hadde, om ikke annet, sett penere ut. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hehe. håper det virker forsatt da:D Lenke til kommentar
Volkov Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) hei igjen! artig å se at min hk-kapping skremmer vannet av mange er litt redd selv, enda ikke testa det.. men funker det ikke er det jo bare å ønske seg nytt til jul tror selv det skal funke fint, så ikke ut som om det lå noen ledere der.. problemet er bare at jeg må kappe MER.. ta bare en titt her: her har jeg fått tak i en dremel og herpa 5-6 kappeskiver på å fjerne de sakene jeg nevne i forrige post.. virker dog som om kassa smalner litt og dermed får jeg ikke trykka kortet helt ned.. (det sitter nå i helspenn) her ser du resultatet av dremel-arbeid, skal pynte på det seinere.. -Atle (edit: bildeadresse) Endret 21. november 2004 av Volkov Lenke til kommentar
atrax Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Fant ingen link på nettbutikken, men de har beskrevet Primusen slik: Denne ukens tilbud er kokeapperat, Primus optimus 111.. Denne varens tilstand er ny, eller veldig lite brukt. Veldig lite, men godt brukt. Lenke til kommentar
Volkov Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) har nå tatt mot til meg og prøvekjørt det lettere modda hk'et (liggende på golvet med masse ledinger hit & dit) og det FUNKA! weee! problemet er bare at jeg fortsatt ikke får trøkka det nok nedi primusen... vurderer å kappe av hele den jævla pci-slotten, da jeg ikke skal bruke den.. men da kutter jeg vel ørtogbørti kretser på hk'et åsså.. altså som på bildet her, pci-slotten er merket "1", men problemet er tilkoblingene for power etc.. (merket "2"), de må da også gå.. har nemlig funnet ut at jeg må få vekk nermere en cm i bredden for at dette skal funke, er j****** trangt.. ugh! -Atle edit: ide skulle være pci Endret 21. november 2004 av Volkov Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 ehh.. hvis du klarer å lodde på ledninger til power og sånt, så går det kanskje, men jeg tror du har møtt veggen er... Lenke til kommentar
torsk Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Prøv å snu hovedkortet opp-ned. kanskje det passer bedre da. EDIT: Leif Endret 21. november 2004 av torsk Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvorfor kan du ikke ha det i den høyden? Hardiskene og en slot-in cdrom vil gå glatt under der Lenke til kommentar
Volkov Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) prøblemet med å ikke ha hk i bånn er at det gjør boksen umulig å lukke.. det er ugunstig og vil bli mindre pent.. VIL IKKE møte veggen.. selv om jeg stiller meg meget skeptisk til å kutte vekk pci-slot + power shit.. skal i alle fall bytte cpu vifta, hører nå at den bråker noe værre... nå har jeg i tillegg klart å føkke bra med lyden her.. er en sånn tilkobling for ekstra lyd-uttak i front.. når man ikke har en slik en kobla på skal man bruke to jumpere og koble sammen noe shit.. da blir lyden i venstre kanal meeeeget mye lavere enn høyre.. kobler jeg på den ekstra blir ting artig.. kobler jeg inn lydpluggen på standard lyd.ut er opplegget som med jumpere (lite lyd i venstre), bruker jeg derimot den ekstra lyd-utgangen får jeg lav lyd i høyre kanal.. forstå det den som kan... Endret 21. november 2004 av Volkov Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 ide slott? jeg ser bare at du har merket av en pci slott jeg... men ville ikke gambla på å fjærne de Lenke til kommentar
Volkov Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 pci ja.. en liten leif der.. vil egentlig ikke det jeg heller.. tror jeg skal teste med hk'et opp ned snart.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 IDE- slotten er helt til venstre.. hvis du ikke har noe å tape, så kan du prøve å fjerne den, hvis ikke, så kjøp det et annet mindre HK... Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Eneste problemet med det er att det ikke finnes mindre hovedkort ute på markedet. Men snart kommer det nano-itx.... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 1. Hadde jeg vert deg ville jeg ikke ha modda hk 2. Hadde jeg fortsatt vert deg ville jeg heller ha modda litt på primusen tatt en hammer og utvida det elns. 3. Nice prosjekt, stå på. 4. PS: lykke til med modden din. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 http://www.stud.ntnu.no/~atlefren/bilder/primus/hk_mod.jpg For å si det slik. Kast heller hovedkorte i sjøen. Det er godt som ødelakt hvis du gjør det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå