Steelz Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Som dere leser har jeg trøbbel med og skrive meldinger på SX1 en min. Det er ikke på grunn av tasteopsettet Men, når jeg trykker på en tast i "meldingsmodus" kommer bare tallet den representerer, det nytter ike å holde inn #-tasten heller. Og i øverste høyre hjørne der det står "Abc"/"ABC"/"T9"/"abc" o.l. er det tomt Jeg har ikke fått til oppgradering, og lurer på å levere den hos en butikk og få det gjort der(FW 5 for øyeblikket). Noen tips/råd? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kan være lurt å levere den inn for oppgradering, hvis du fortsatt har FW05 ja.. btw, FW15 kommer om et par uker, i følge en bruker på Club-Siemens: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=41995 'randomi' kjenner en som jobber for Siemens, eller noe. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Legger bare til at alt ordnet seg med FW12, kameraet er sykt bedre(nattmodusen= ) Det eneste som er blitt dårligere er mp3 spilleren. Shuffle funksjenen er dårlig, og jeg sangene begynner ikke å spille, så jeg må ta den ut av lommen, av med tastelås og trykke play. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå