Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

bruke xbox i trådløst nettverk

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-10579

Bruker den sammen med en 3Com OfficeConnect Wireless 11g Cable/DSL Router (3CRWE554G72T) som jeg kjøpte hos Komplett. Dette er koblet til ADSL-modemet, og det er det hele. Min stasjonære er koblet til routeren med kabel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker den sammen med en 3Com OfficeConnect Wireless 11g Cable/DSL Router (3CRWE554G72T) som jeg kjøpte hos Komplett. Dette er koblet til ADSL-modemet, og det er det hele. Min stasjonære er koblet til routeren med kabel.

Jeg har et nærmest identisk oppsett selv, med unntak av at jeg har Access pointet til 3Com og ikke routeren, da jeg har en annen router ved siden av.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Jeg har bredbånd gjennom nextgentel der jeg har koblet til kabel-modemet til en 3com officeconncet trådløs accesspunkt(11Mbps, 802.11b). Bruker da dette sammen med min bærmbare pc med innebygd trådløsnettverkskort. Har tenkt å sette opp xbox(trådløs) og har da kjøpt en Linksys Trådløs til Ethernet Bridge 11Mbps, 802.11b.........har noen noe oppskrift på hvordan jeg kan sette opp dette smertefritt?.......skal jeg kjøre dhcp på alt utenom selve xboxen eller skal jeg ha statisk ip?......takker for all hjelp.

Endret av farid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Du kan sette det opp med både DHCP eller statisk, alt avhengig av hva som er enklest for deg. Jeg foretrekker statisk, men det er en smakssak.

Med nyeste firmware (v.1.10) kan du konfigurere Linksys`en fra Xbox også.

Lenke til kommentar
Du kan sette det opp med både DHCP eller statisk, alt avhengig av hva som er enklest for deg. Jeg foretrekker statisk, men det er en smakssak.

Med nyeste firmware (v.1.10) kan du konfigurere Linksys`en fra Xbox også.

Takk for tipset angående ny firmware, dette var jeg ikke klar over :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...