byggeren Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Vi har lagt ut er review av Epox 8K3A+ hovedkortet. Epox 8K3A+ Review Kortet fungerte bra, bortsett fra noen problemer med FSB over 190MHz :razz: Testen viser tydelig at det er endel å hente på å kjøre XP prosessoren med 166MHz FSB. Det er altså lett å se at FSB/minne på 166/166 er en god del raskere enn 133/166. (Dette er ikke noe nytt, men her er ivertfall tall som viser forskjellen) _________________ Byggeren [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-05-23 12:34 ] Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Ingen som har innspill eller spørsmål til testen? :smile: Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Fin review, men har ingenting å kommentere nei. Stå på videre slapps.com :smile: Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Vurderte å sende dykk ein mail angående den testen. Slapps.com er meget proft tilrettelagt det skal de ha... Sit og siklar på det hk' eg etter den testen. Har faktisk 2*256 twinmos 2100 cl.2 ecc liggande sjølv som eg ikkje får brukt på mitt nåværande hk'. Det forbanna a7m266 hk mitt støttar jo ikkje ecc. Trur du eg må kjøpe meg 512 2700 ddr i tillegg, eller klarer eg å skvise ut 166-180 fsb med desse brikkene? KEEP UP THE GOOD WORK!!!! (Prøvde å kommentere litt på ocshoot, men det var ikkje enkelt gitt, Kanskje dykk kan åpne for comments der? :smile: moa Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Takker for positiv tilbakemelding. Det høres ut som at du har de samme minnebrikkene som vi har. De brikkene vi har er alle gode for over 200MHz! Det burde derfor være fullt mulig for deg å oppnå 166MHz med begge brikkene installert. Jeg ville derfor ventet med å handle ny minnebrikke til du har testet de du har. Hovedkortene trenger normalt ikke støtte ECC for at du skal kunne bruke minnebrikkene på kortet. Det vil isåfall bare medføre at ECC funksjonen ikke fungerer, og at brikkene fungerer som "normale" minnebrikker. Men det kan godt være at hovedkortet du nå har ikke er kompatibelt med minnebrikkene. Jeg er enig i at det ville vært bra å svare på diskuter.no, jeg skal se om det er mulig å gjøre noe med det. _________________ Byggeren [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-05-26 12:54 ] Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Kor mykje har de køyrd opp volten på brikkene for å klare å køyre den fsb'en? De køyrer dei vel på cl2? moa Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Ja, jeg lurer på hvordan vcore og vmem var da dere kjørte prosessoren på 1890MHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå