Currybomb Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Jeg MÅ ha hjelp, jeg hadde låst mobilen min også prøvde fetteren min å låse opp, han skrev feil kode mange ganger og nå kommer det opp at: Telefonen er låst. Vennligst tast inn apparat kode. Hva gjør jeg??? Dette er veldig viktig etter som jeg venter en meget viktig samtale! Vær så snill å hjelp! På forhånd, takk! Ps dette er en Siemens SX1 Endret 30. oktober 2004 av Ar1an Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Apparat-koden skulle stå på det arket du fikk med SIM-kortet ditt.. Har du det ikke, eller det ikke står der, så vile jeg tatt meg en tur ned til en mobilforhandler Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Hmm er på ferie... hva gjør jeg :S Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Flere steder jeg kan finne apparat koden? på nette...? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Flere steder jeg kan finne apparat koden? på nette...? Tviler sterkt på det. Kan hende, søk på apparat+id på google.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Edit :Det var vist feil det eg kom med då apparatkode er lik telefonens sikkerheitskode og ikkje PUK-koden. mvh JanEirik Endret 31. oktober 2004 av Jankee Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) apparatkode------RING OPPERATØR!!! ekke verre enn det gitt forresten...apparatkode er jo sikkerhetskoden det Endret 30. oktober 2004 av jmmk Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 apparatkode=sikkerhetskode hvis du ikke husker denne må du kontakte siemens, du vil bli bedt om å fakse inn kopi av kvittering og legitimasjon Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 apparatkode=sikkerhetskode hvis du ikke husker denne må du kontakte siemens, du vil bli bedt om å fakse inn kopi av kvittering og legitimasjon hvis du ikke har endret den så er den vel standard 0000,1234 o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå