luser32 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg har en combo LG DVD/cd-rw og har et lite problem. Den gjennkjenner ikke cd-r eller cd-rw plater lenger (gjorde det for noen dager siden). Det rare er at den kjører både DVD plater og cd-plater med noe på. Det står bare: D:\ is not acsessible Incorrect function Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Høres ut som den er gåen. Du får prøve den i en annen PC, evt prøve å flashe firmwaren og se om det hjelper. Hvis ikke så er det nok bare å kreve din rettmessige reklamasjon (eller garanti). Lenke til kommentar
TAS Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Du kan jo prøve å bytte idekabel. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Kjøpte pc-en for to uker siden. Fulgte bare med en IDE-kabel så jeg får ikke oppdatert driveren om jeg ikke tar ut harddisken, og det går vel ikke. Står ihvertfall det i read me til driveren. Får vel bare klage da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå