atternytt Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg har et gainward 6800 LE ... spm mitt er : I pakken fikk jeg med et ekstra "dings" for å koble mellom skjerm til pcn.. bør den brukes og gir det bedre ytelse ? tror ene enden er inngang for skjerm, og andre enden er dvi på "uttaket".. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 den koblingen du snakker om, er nok en kobling som gjør det mulig så du kan ha to skjermer. så nei, det gir ikke no bedre kvalitet Lenke til kommentar
atternytt Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Ok. Det virker meget sannsynlig.. Takk for svar! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Den har absolutt null å si for ytelsen. Det er bare en overgang slik at du kan bruke en analog D-sub-kabel på DVI-utgangen. Den har ingen andre fordeler eller ulemper enn at du kan får valget om å koble en analog skjerm på DVI-utgangen. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Bare drit i den, rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå