CurSe Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har akkurat kommet hjem fra en aldri så liten grensehandel. Mens vi var der oppe fikk to av kompisene mine trøbbel med VISA kortet og det endte med at jeg måtte legge ut for dem. Jeg la ut 1650SEK og 466SEK for de to. Hvor mye må de betale meg tilbake i NOK? Han jeg la ut 466SEK for påstår at han er skyldig meg 400NOK, men det rimer ikke i mine ører. Kunne noen være så snill å finne ut av dette? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/data/javakalk.htm 422kr skylder han deg. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvor mye koster å trekke kortet i Sverige da? Noen påstår at det koster hele 20kr å trekke kortet, men det kan da vel ikke stemme? Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Hvor mye koster å trekke kortet i Sverige da? Noen påstår at det koster hele 20kr å trekke kortet, men det kan da vel ikke stemme? Det er forskjellig fra bank til bank. Endret 30. oktober 2004 av sumptrollet Lenke til kommentar
TRS Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) www.xe.com/ucc/ mye bedre imo Endret 30. oktober 2004 av TRS Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg ville sjekket nettbanken/kontoutskriften. Det er ikke uvanlig med 20-25 kroner i gebyr, noen promille i gebyr på selve beløpet og 1,75% påslag på valutakursen banken oppnår. Det blir altså fort dyrt å trekke kortet i utlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå