Compac Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har en stasjon som bare er til xp og system filer. Vet at denne vokser litt og litt hele veier... Men nå er den 3,4Gb å det er litt i meste laget synes jeg! Lurer bare på hvor stor den er hos dere? Tenker ikke på nyinstalert xp, men mer på dere som har den oppe å kjøre et år eller 2. Takker for svar! Compac Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Rundt 5Gb 14dager gammel innstall, Har masse programer da.... Bruker å lage C: på 12-20Gb på maksinene eg leverer Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 mine systempartisjoner ligger alltid på 20 GB. bortsett fra systempartisjonen på laptoppen. den ligger på 5 GB. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Windows (C:) Free Space: 8,50 GB Total Size: 17,5 GB For dei som ikkje er så kjappe...9 GB brukt. Installasjonen er vel ei veke gammal. Endret 30. oktober 2004 av zeph Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Setter alltid min til 15 gb... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 På disken jeg har XP og alle programmer (ikke spill og musikk/film) har jeg brukt 34,4 av 57,2GB. Selve windows mappen er 1,46GB og documents and settings mappa er 3,5GB Lenke til kommentar
tomas7137 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har en stasjon som bare er til xp og system filer.Vet at denne vokser litt og litt hele veier... Men nå er den 3,4Gb å det er litt i meste laget synes jeg! Lurer bare på hvor stor den er hos dere? Tenker ikke på nyinstalert xp, men mer på dere som har den oppe å kjøre et år eller 2. Takker for svar! Compac Jeg kjører XP på en 300GB disk eller to stk Raptor i Raid0 da. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 C:\ totalt: 74,4 GB brukt: 17,1 GB ( for det meste programmer og 2,5 GB mp3 ) etter reinstallering september 2007 Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg har aldri noen former for dokumenter (mediefiler medregnet), og hva jeg regner som passe har forandret seg ganske mye fra XP kom. Da holdt det i massevis med 4 gig til alt av programvare og operativsystem. Men etter hvert som alt har lagt på seg, regner jeg nå 10 gig for passe, med Office, bilde- og webprogramvare og alt av utilities. Det eneste unntaket er de maskinene jeg bruker til videoredigering. Der legger jeg Adobe Premiere Elements på dokumenttisken/partisjonen, for den tar ganske mye plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå