Ole O Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hvis jeg kjører twinview klarer jeg ikke å bruke hele TV-skjermen. (nView-Clone -Nvidia driver) Jeg får en sørgerand på TV'en rundt bildet. Så hvis jeg ser en DVD film kjørt fra PC'en får jeg ikke brukt hele skjermen. Og driveren har ikke støtte for utvidelse av bilde (På TV skjermen), bare flytting av bildet Jeg har koblet både Data og TV skjermen til PC'en. (Abit Siluro T400) Lenke til kommentar
Ash Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Tar jeg ikke feil så er det der et GF2 MX400 skjermkort. Last ned TV Tool. Det bør forhåpentligvis kunne fikse problemene dine. Lenke til kommentar
Ole O Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Det stemmer. Bare synd man må innstallere en masse ekstra program for at skjermkortene skal fungere som de skal. Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Detta problemet må du nok bare leve med. Får IKKE fikset det med TV-Tool. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 11:30, TooBorg skrev:Detta problemet må du nok bare leve med. Får IKKE fikset det med TV-Tool. Kanskje du kan forklare meg hvorfor ikke? Bruker du TV Tool så kan du velge 3 forskjellige bildestørrelser (snakker IKKE om oppløsning, du kan endre den også). Hvorav standard er som han har det idag, nemlig med svart kant. desktop instillingen gir deg bilde på hele skjermen (omtrent ihvertfall). Og fullsize valget gir deg mest sannsynligvis et bilde som er for stort for tv-skjermen. Har man i tillegg en modifisert driver som støtter 768x576 oppløsning så skal man klare å finne en kombinasjon som fyller hele tv-bildet. Det som er VIKTIG å merke seg er at TV Tool ikke støtter twinview skikkelig da. :sad: Du får ikke konfigurert forskjellig oppløsning på TV og monitor. Men du kan bruke TV Tool til å justere slik at du får et bra bilde på tven når du bruker den. Lenke til kommentar
Ole O Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Problemet BLE løst med TV Tool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå