Irons Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Sett videon en del ganger ja Se forøverig også junior jack sin stupidisco \\Sp33D Lenke til kommentar
Owz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Snakk om sexy musikkvideo! FEIL! damene er sexy...! de er... ( () ) SÅ STOR RUMPE!!! Edit: rumpa ble litt liten! Endret 27. desember 2004 av Owz Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Tror jammen meg jeg skal finne noen bra damer på videregående og lage en slik video sjøl. Rocco ,er det deg? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Er det ingen som har tenkt over at sangen er ufattelig kjedelig og ensformig? Og at store deler av grunnen til at den er kjent, er musikkvideoen. Likte faktisk sangen før jeg så musikkvideoen Ganske fengende Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Er det ingen som har tenkt over at sangen er ufattelig kjedelig og ensformig? Og at store deler av grunnen til at den er kjent, er musikkvideoen. I agree. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Dama skrur av mtv hver gang den kommer på, tror kanskje det er fordi jeg har sagt jeg liker hu lead-danseren litt for godt jaja Likte også sangen før jeg så videoen. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Dama skrur av mtv hver gang den kommer på, tror kanskje det er fordi jeg har sagt jeg liker hu lead-danseren litt for godt jaja Likte også sangen før jeg så videoen. Mener du hu her (screen fra live-opptreden)? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Nei, huff. Videoen er fin den, men når musikken kommer rett fra kloakken så holder jeg meg langt unna. Foretrekker videoen til Mother North av Satyricon. Søt jente som blir ofret til Satan. SEXY & Tr00! Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvis man bruker hastighets-instillinger i mediaplayer, får man en knapp der du kan hoppe frem et bilde om gangen. hopp frem til sekund nr. 31(trur jeg da... det kan være 1:31 eller 2:31 også...). der kan man se at fyr'n har hånda nedi buksa!!! trur jeg da... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Gjett hvem som har den videon på mobilen.... Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Vel, husk på en ting da. At damene har på seg bukser. Ser det tydlig på ho mørke da fargen på bena er annerledes enn fra armene og det andre som synes av hud. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Denne versjonen er imho BEDRE: OMG, HAWT! Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvor finner jeg live versjonen av Erik Prydz - Call On Me Videoen?! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Denne versjonen er imho BEDRE: OMG, HAWT! Hey, whatever floats your boat Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg for min del setter gjerne på musikkvideoen, men jeg setter lyden på mute Jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå