Solarstone Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 dama mi er bedre en hele den videoen...Goood night Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 dama mi er bedre en hele den videoen...Goood night Right.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 noen som skaffer navnet på hun damen som "danser" framst , i svart " trimdrakt" Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 dama mi er bedre en hele den videoen...Goood night Right.. Din Frekkas! hva vet vell du om det? :!: du har vell sikkert ikke dame du! så frekk som du er Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 dama mi er bedre en hele den videoen...Goood night Right.. Din Frekkas! hva vet vell du om det? :!: du har vell sikkert ikke dame du! så frekk som du er vi krever bevis på at nerder har pene damer , bilde eller film Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 dama mi er bedre en hele den videoen...Goood night Right.. Din Frekkas! hva vet vell du om det? :!: du har vell sikkert ikke dame du! så frekk som du er vi krever bevis på at nerder har pene damer , bilde eller film Knis Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 noen som skaffer navnet på hun damen som "danser" framst , i svart " trimdrakt" Deanne Berry. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Selv syns jeg denne musikkvideoen er tragisk, ikke noe galt med damene, men hva har denne "erotiske dansingen" () i en musikkvideo å gjøre? Idiotisk. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Greit damene er fine de, og de spiller på sex. Men videon eier ikke sensualitet, spenning, eller noe annet som gjør ting spennende for gutter som er forbi puberteten. Så urafinert som det kan få blitt. Dette er videoen for guttunger som tror at det mest spennende på dansegulvet er å gni seg mot partneren. Det er banalitet, rett og slett. No offence gutter. Jeg har vært seksten selv i min tid ( ), og det her ikke noe galt i å tenke som en sekstenåring når man er seksten. Så bare nyt video'en dere. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Latterlig sexistisk drittvideo Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Altså...om dere liker denne musikkvideoen, så har jeg noen videoer her som dere kommer til å elske. KUN damer og de er KLISS nakne alle sammen!! hmm, nå ble jeg nesten nysgjerrig kunne du skrevet opp navna i denne tråden eller sende meg en pm med navna på filmene du har ? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Latterlig sexistisk drittvideo enig, de prøver sikkert bare selge mere. kunne ha vært en video til hvilken som helst sang egentlig Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Wow, lettkledde damer! :!: Synes ikke den er så veldig spennende jeg, musikken er jo ikke stort bedre... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 1. Sangen er ikke såå fat. 2. Damene er jo fan ikke såååå fine da? Badedrakter er faen så usexy at det er helt villt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Den er kul.. dritt song men deilige damer jau Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er du mann og ikke liker denne, ja da må det være noe galt med deg. (De som spiller på det andre laget må ha meg unnskyldt) =) Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Videoen er knall Endret 2. desember 2004 av Gregers Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er du mann og ikke liker denne, ja da må det være noe galt med deg.(De som spiller på det andre laget må ha meg unnskyldt) =) Jeg ser masse pene damer...i en elendig video. Ups, er det noe galt med meg? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg ser masse pene damer...i en elendig video. Ups, er det noe galt med meg? Det vesentlige er det første du nevner Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Shønner ikke ka dere poppler om...? Damene er jo stygt kledd, og damene sjølv er ikke så xtremt pene. Er jo mange andre damer som er penere en dette Musikken suuuug så jæv*ig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå