MonkyBOY Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) gecube sitt 6800nu 128 koster 2258 og gainaward sitt 6888LE koster 2008 Ligger det en bedre CPU i 6800nu brikka slik at man kan klokke mer og sjansen for og få 4 pips til er vel også støre? noen som har 6800LE kort eller 6800nu kort som kan legge inn litt resultater? Endret 31. oktober 2004 av MonkyBOY Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 nei men jeg har ordbok til salgs Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 nei men jeg har ordbok til salgs faen og har dyslexi orker ikke og se over alt jeg skriver eller skrive det i word først Lenke til kommentar
Dumuzi Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvis du ikke orker å se over det du skriver, kan du vel ikke vente at andre skal gidde å tolke tungetalen din heller.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Samtlige som fortsetter å kommentere skrivefeil vil heretter få utdelt hver sin advarsel. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 monky: du har sett tråden min... eller her er ihvertfall noen resultater med LE softmoddet til 16x1,5 linky men jeg vet ikke om det kortet du velger kan låses opp (aldri hørt om gecube før) vet ihvertfall at det er mangen som har problemer med LE men ytelsen er den samme hvis de kjører samme klokk, og du VET at begge får låst opp like mangen pipes.... Lenke til kommentar
stighe Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Jeg ville nok valgt gecube sitt 6800nu kort. Det er veldig mange som har problemer med 6800le kortene (meg selv inkludert) på grunn av noe som trolig er en produksjonsfeil på en del av disse brikkene fra nvidia sin side. Da er du i tillegg garantert 12 pipes (selv om jeg ikke har hørt om noen som ikke har klart å låse opp minst 4 pipes ekstra på 6800le ennå). Mitt gainward 6800-le kort er nå sendt i retur og jeg må nok belage meg på inntil en måned uten skjermkort, så jeg tror ikke det er så dumt å legge i 250 kr ekstra for å slippe dette Endret 30. oktober 2004 av stighe Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Synns det er dårlig gjort å kommentere skrivefiel...spesiellt hvis vedkommende har dysleksi da de ikke kan noe for d..... Francis:D Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Synns det er dårlig gjort å kommentere skrivefiel...spesiellt hvis vedkommende har dysleksi da de ikke kan noe for d..... helt enig! men med 3d kort valget! jeg har hørt om gecube, men veit ikke om de er bra eller ikke. uansett-jeg har hørt om mye feil med 6800le kortene, så jeg vil anbefale deg å ta nu kortet Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Generelt er NU kortene bedre enn LE kortene, rekkefølgen er (fra topp til bunn) Ultra GT NU LE Dette gjelder først og framst nvidia sine kort. NU har større klokkhastighet og flere pipes (orginalt) Ville gått for NU kortet hvis ikke du skal klokke/softmodde. Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 takk for alle svar. Skal prøve og skrive litt bedre neste gang men er det mullig og låse opp de 4 siste pipsene på NU kortet? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 det er ikke sikkert at du kan låse opp pipesene... så vidt jeg vet er det ikke like mange som har klart å låse opp pipes på NU som på LE (rett meg hvis jeg tar feil!) men men... Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 det er ikke sikkert at du kan låse opp pipesene... så vidt jeg vet er det ikke like mange som har klart å låse opp pipes på NU som på LE (rett meg hvis jeg tar feil!)men men... hvilket LE kort har du og hva er standar memory bus på LE noen har 256bit har alle det? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 det er ikke sikkert at du kan låse opp pipesene... så vidt jeg vet er det ikke like mange som har klart å låse opp pipes på NU som på LE (rett meg hvis jeg tar feil!)men men... Har du hørt dette fra pålitelige kilder?? Synes det høres rart ut... Lenke til kommentar
Alex007 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hvor finner du det nu kortet så billig? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg ville gått for Club3D 6800 non ultra fra mpx.no. Det har samme kjøler som GT-kortet deres, og suksessraten for modding av disse kortene er rimelig høy etter hva jeg har fått med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå