nestbest Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 ja, jeg lurer da på hvordan man formaterer datan. det er en hp data. har såpass mye driit på datan at nå vil jeg bare slette alt slik at den blir som ny! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Håper du skal legge innpå noe annet enn Win ME.... Men utenom det så gjør man følgende: Ta en backup av alt det vil beholde. Putt Win Xp (f.eks.) cd inni, og restart maskinen. Derfra skal du kunne formatere alt du vil. Hvis ikke noe skjer når maskinen restarter,må du sikkert inn i bios og endre det til slik at maskinen sjekker om det er en boot disk i cd\dvd-rom`en. Lenke til kommentar
nestbest Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Håper du skal legge innpå noe annet enn Win ME....Men utenom det så gjør man følgende: Ta en backup av alt det vil beholde. Putt Win Xp (f.eks.) cd inni, og restart maskinen. Derfra skal du kunne formatere alt du vil. Hvis ikke noe skjer når maskinen restarter,må du sikkert inn i bios og endre det til slik at maskinen sjekker om det er en boot disk i cd\dvd-rom`en. hmm. hva hvis jeg sier at jeg ikke fikk noen cd eller ikke finner noen cd da noen andre muligheter lissom? har win xp cd hjemme da. men den krever vel mere av datan?. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 gå i bios og velg cd-rom som første boot device, lagre endringer og start maskinen på nytt med win 2000/win xpcd'n din i cd romen. følg anvisningen på skjermen. skal du førsta formatere ville jeg ikke anbefale deg og velge win me på nytt.. det har ikke akkurat verdens beste ryket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå