frentix Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Oki takker for svaret, men vil en 150 W PSU funke med det hovedkortet? Da mener jeg Abit NF7-kortet! EDIT: Jeg bruker ingen PCI-slots, bruker VELDIG lite CD-ROMMen eller DVD-spilleren! Hvilken CPU?? Jeg tror uansett det blir i minste laget med 150W, fra 300W og oppover er ofte anbefalt. Jeg kjører XP3200+, 256MB RAM, Abit NF7-M (innebygget skjermkort) og én HD og én CD-ROM på en 300W Q-Tec PSU. Jeg ville ihertfall aldri gått under 300W. Du er allerede under 300w , q-tec oppgir vel effekt i peak Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Du er allerede under 300w , q-tec oppgir vel effekt i peak Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Oki takker for svaret, men vil en 150 W PSU funke med det hovedkortet? Da mener jeg Abit NF7-kortet! EDIT: Jeg bruker ingen PCI-slots, bruker VELDIG lite CD-ROMMen eller DVD-spilleren! Hvilken CPU?? Jeg tror uansett det blir i minste laget med 150W, fra 300W og oppover er ofte anbefalt. Jeg kjører XP3200+, 256MB RAM, Abit NF7-M (innebygget skjermkort) og én HD og én CD-ROM på en 300W Q-Tec PSU. Jeg ville ihertfall aldri gått under 300W. Du er allerede under 300w , q-tec oppgir vel effekt i peak Nei, de PSU'ene som sitter i kabinettene originalt blir målt på skikkelig måte, ikke bare etter peak som de gullfargede løssalg PSU'ene gjør. Så den yter nok ca. 300W selv over langre tid. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 nf7-s har soundstorm lydbrikke som vanlig nf7 ikke har Soundstorm - so what - har vi bruk for det Lenke til kommentar
skyline Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 nf7-s har soundstorm lydbrikke som vanlig nf7 ikke har Soundstorm - so what - har vi bruk for det Lydkrets med dolby digital på spill? Har vi bruk for det? JA! Greier Audigy2 det samme? NEI! Soundstorm er sinnsykt bra. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 i mine øyne er nf7-s v2.0 det beste hovedkort gjennom tidene til socket a da har du nok ikke prøvd DFI Lanparty NFII Ultra RevB, takkler høyere fsb enn nf7-s 2.0 og gir høyere vdimm. Kjører selv 255mhz fsb, men folk har klart 268mhz med RevB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå