Skinney Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Lurer på om jeg skal kjøpe dette her Medion trådløs audio-sender http://komplett.no/k/ki.asp?sku=124483&cks=PRL så slipper jeg å kjøpe 15 meter lange kabler for å koble sammen pc'n og tv'n Noen som har testet dette produktet og veit om det egner seg til Spilling\Film over fra pc til tv... at det ikke lagger å stæsj... #topic skal inneholde ein beskrivelse av innholdet i posten. Ordet DENNE/DETTE/DET uten å skrive kva det gjeld er ikkje beskrivande for tråden, moderator jankee# Endret 31. oktober 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Valent Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 har du trådløs nettverk fra før av, så kan du glemme det, personlig er det veldig vanskelig å få det til å funke veldig bra.. Altså hvis det er en person som går forbi tv'en så forsvinner litt av bildet.. - kabel annbefalles, men den funker den. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Hvis den bruker radiosender/mottager så skal det ikke ha noe å si om noen går forbi. Da skal den funke gjennom vegger tilogmed. Og jeg tviler den bruker IR siden rekkevidden er oppgitt til 100 meter. Altså hvis det er en person som går forbi tv'en så forsvinner litt av bildet.. Ja det gjør det jo om man bruker kabel også! Endret 30. oktober 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
E.T Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvis den bruker radiosender/mottager så skal det ikke ha noe å si om noen går forbi. Da skal den funke gjennom vegger tilogmed. Og jeg tviler den bruker IR siden rekkevidden er oppgitt til 100 meter. Altså hvis det er en person som går forbi tv'en så forsvinner litt av bildet.. Ja det gjør det jo om man bruker kabel også! :!: hehehehe, nice 1 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 kabel er nok lurest, har sett at du kan få mange mediahubber der du bruker pc som harddisk. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 [Pirkemode] Bildet "forsvinner" jo ikke da You get the point. [/Pirkemode] Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg har prøvd noe lignende som det der, og jeg har samme erfaring som andre her. Når noen går imellom antennene så forsvinner bildet og/eller lyden på TV'n. Forferdelig dårlig sender i de der boksene.... Lenke til kommentar
1955 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Generelt lite begeistret for trådløst utstyr. Utenom en og annen reiseradio har det før eller sennere dukket opp problemer. Lenke til kommentar
olav74 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg har god erfaring med denne. Fordelene med denne er at den ikke har noen antenner du trenger å stille inn. I tillegg skal IR-linken visstnok fungere med flere enheter enn hva tilfellet er med mange andre sendere. Jeg har ikke erfart at bildet forsvinner fullstendig, men litt støy kan oppstå når noen beveger seg mellom senderne. Jeg sender ca. 10 meter gjennom to vegger av tre. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg har god erfaring med denne. Fordelene med denne er at den ikke har noen antenner du trenger å stille inn. I tillegg skal IR-linken visstnok fungere med flere enheter enn hva tilfellet er med mange andre sendere. Jeg har ikke erfart at bildet forsvinner fullstendig, men litt støy kan oppstå når noen beveger seg mellom senderne. Jeg sender ca. 10 meter gjennom to vegger av tre. IR er det nok ikke på den:D Siden det står trådløst 2,4 ghz på specs:D Måtte bare pirke:D Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) IR er det nok ikke på den:D Siden det står trådløst 2,4 ghz på specs:D Måtte bare pirke:D Overfører vel IR signalet fra fjernkontroller, slik at du kan skifte kanal osv.. Endret 30. oktober 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
olav74 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 IR er det nok ikke på den:D Siden det står trådløst 2,4 ghz på specs:D Måtte bare pirke:D Mente som Sigurd2 sier overføring av IR-signaler fra fjernkontrollen. De fleste AV-senderne har denne muligheten. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Vel, da trenger jeg 15 meter lange S-Video\Audio kabler da... finner ikke dette på komplett Hvor kan jeg finne dem? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Vel, da trenger jeg 15 meter lange S-Video\Audio kabler da... finner ikke dette på komplett Hvor kan jeg finne dem? Off topic: Skal skaffe Plasma tv snart(42") finnes det flere scart inganger på disse og støtter dem over 1280x1024 oppløsning? Lenke til kommentar
frustata Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Vel, da trenger jeg 15 meter lange S-Video\Audio kabler da... finner ikke dette på komplett Hvor kan jeg finne dem? Dersom du ikke er så opptatt av kvalitet/produsent så har de slike kabler på Elkjøp, Biltema, Clas Ohlson o.l. Kvaliteten er sikkert helt OK, men jeg vet det er mange som ikke engang ville vurdert å kjøpe Hi-Fi utstyr på disse stedene (inkludert meg selv). Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 ingen nettbutikker? har sjekka netshop nå, fant ingenting... skal bestille to lags dvd brenner snart og håper på å slå to fluer i en smekk med både DVD brenner og kabler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå