Gå til innhold

Noen som har testet dette? trådløs audio/video

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal kjøpe dette her

Medion trådløs audio-sender

http://komplett.no/k/ki.asp?sku=124483&cks=PRL

så slipper jeg å kjøpe 15 meter lange kabler for å koble sammen pc'n og tv'n :p

Noen som har testet dette produktet og veit om det egner seg til Spilling\Film over fra pc til tv... at det ikke lagger å stæsj...

#topic skal inneholde ein beskrivelse av innholdet i posten. Ordet DENNE/DETTE/DET uten å skrive kva det gjeld er ikkje beskrivande for tråden, moderator jankee#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den bruker radiosender/mottager så skal det ikke ha noe å si om noen går forbi. Da skal den funke gjennom vegger tilogmed. Og jeg tviler den bruker IR siden rekkevidden er oppgitt til 100 meter.

Altså hvis det er en person som går forbi tv'en så forsvinner litt av bildet..

Ja det gjør det jo om man bruker kabel også! :lol:

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
Hvis den bruker radiosender/mottager så skal det ikke ha noe å si om noen går forbi. Da skal den funke gjennom vegger tilogmed. Og jeg tviler den bruker IR siden rekkevidden er oppgitt til 100 meter.

Altså hvis det er en person som går forbi tv'en så forsvinner litt av bildet..

Ja det gjør det jo om man bruker kabel også! :lol:

:!: hehehehe, nice 1 :D

Lenke til kommentar

Jeg har god erfaring med denne. Fordelene med denne er at den ikke har noen antenner du trenger å stille inn. I tillegg skal IR-linken visstnok fungere med flere enheter enn hva tilfellet er med mange andre sendere.

Jeg har ikke erfart at bildet forsvinner fullstendig, men litt støy kan oppstå når noen beveger seg mellom senderne. Jeg sender ca. 10 meter gjennom to vegger av tre.

Lenke til kommentar
Jeg har god erfaring med denne. Fordelene med denne er at den ikke har noen antenner du trenger å stille inn. I tillegg skal IR-linken visstnok fungere med flere enheter enn hva tilfellet er med mange andre sendere.

Jeg har ikke erfart at bildet forsvinner fullstendig, men litt støy kan oppstå når noen beveger seg mellom senderne. Jeg sender ca. 10 meter gjennom to vegger av tre.

IR er det nok ikke på den:D

Siden det står trådløst 2,4 ghz på specs:D

Måtte bare pirke:D

Lenke til kommentar
Vel, da trenger jeg 15 meter lange S-Video\Audio kabler da... finner ikke dette på komplett :no:

Hvor kan jeg finne dem?

Dersom du ikke er så opptatt av kvalitet/produsent så har de slike kabler på Elkjøp, Biltema, Clas Ohlson o.l.

Kvaliteten er sikkert helt OK, men jeg vet det er mange som ikke engang ville vurdert å kjøpe Hi-Fi utstyr på disse stedene (inkludert meg selv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...