evenes Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Har et Creative geforce pro, med en org. gpu kjøler. Den har blitt lit noizzy i det siste, og her kommer problemet: Den er ikke skrudd / hekta fast som på eks. ASUS sine kort. Hvordan får eg fjerna plageånden uten å herpe skjermkortet? Tenkt sit: Bryt og brekk, og plutselig sit eg med heile gpuen i handa, men stille blir det i vertfall? :smile: Håper på svar fra noen med erfaring på omr. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Har du hårføner eller varmepistol? Lunk ribba litt. Ta et bankkort/plastkort, og stikk det under ribba. Så tar du bare et lite flatt skrujern i mellom plaskortet og ribba, å vrir rundt. Lenke til kommentar
Lappin Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Enkelt.. Banzai kabomm ,,, saken fikset Lenke til kommentar
evenes Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Takker for svaret, skal teste dette zoon. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 annen metode er å pakke skjermkortet i en antistatisk pose å legge det i frysern i en time, limet blir sprøtt da og det er lett å få av ribba. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Enkelt: Bruk vold (...) Stikk på Jernia og kjøp et brekkjern, kjøp det største, på den måten får du mere makt over ribba ! Lenke til kommentar
evenes Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 :smile: Trur eg går for den jernia metoden, har litt sans bruk av makt for å oppnå det du ønsker. 1. målet er å få av ribba. 2. målet blir mer som en bonus, og det er når kortet virker etterpå. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 hvorfor ikke prøve med en drill? Funker jo fett det osso! Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 jajja.. ej he et anna forslag... mormora mi he et par gammle fenghette liggande på utedoen på hytta si.. :razz: ej tru nesten ej bruka dei.. finne sikkert nokke nitroglyserin viss dei ikje funka.. -Kim- Lenke til kommentar
evenes Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Nå syns eg dette begynner å ta helt av. Eg skal tross alt kunne bruke dette skjermkortet etterpå. Drill med slag funksjon går sikkert bra men fenghetter er eg litt mer skeptisk til. Men igjen takker for alle gode tips. ehh.... er det forresten noen her som vet hvor en kan skaffe cd/dvd til en Compaq Deskrop EN. Kinda slim modell. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå