skidrow Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 trur jeg begynner med strikking snart her, nå har ting virkelig forandra seg i min lille data hverden..hør bare her nå og forklar en data dust hva som er galt er dere snill. har en mappe i minne dokumenter som heter minn musikk , der har jeg ca 6gb med nedlastete ting som musikk og filmer.alt er fra dc++. innstalerte opera nettleser på torsdag.. defragmenterte på fredag..har nå 57% ledig plass på dataen (27,9gb opprinelig , har nå ca 15gb ledig). marskinen virker fint helt til jeg går inn på minn musikk , da bruker den 13 minutter før jeg kan gjøre noe serlig med den (derav strikkingen om noen lurte). tokk tiden i sta , åpnet min musikk , og trykte steng vinduet, ,,brukte da 8 min på og stenge min musikk og enda nesten 5 min før neste vindu jeg ba om åpnet seg. slik har den hvert siden den kvelden jeg byttet til opera nettleser..samenheng? jeg har de filene som ikke er helt ferdig nedlastet i en annen mappe , kan det ha noe med dette og gjøre? håper virkelig noen kan hjelpe her , jeg er faktisk ikke no flink til og strikke serru!!!! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Defrag, rydd opp i registeret. har selv problem med dette når jeg i det hele tatt åpner "explorer", den bruker ca. 1-2 min på å lese fra alle diskene mine... det VAR 5 minutter før. Da tok jeg å slettet filer som ikke var i bruk, fjerna en mappa jeg hadde med ca. 10,000 filer, og ryddet opp i registeret / defragmenterte. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er ikke en korrupt .AVI-fil der da?? Jeg tror jeg har hørt at noen korrupte .AVI-filer skaper STOOOR treghet i WinXP. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er ikke en korrupt .AVI-fil der da?? Jeg tror jeg har hørt at noen korrupte .AVI-filer skaper STOOOR treghet i WinXP. Jepp korupte avi filer skaper ofte problemer. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kan være at explorer bruker 100% cpu, har ikke det problemet lenger. Prøv dette: Go to start, use the"run"button and type cmd. Next you type: regsvr32 /u shmedia.dll Reboot If you want to reload the preview function go to command prompt and type : regsvr32 /shmedia.dll Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 nå er pcn som ny igjen. fant et program som skulle finne identiske filer , sto de da var trygge og fjerne noe jeg gjorde og HOKUS POKUS ..... hele dritten nekta og starte. så nå er alt borte og xp lasta inn på nytt,,mye plass her nå det var ikke helt planlagdt men jeg lærte i løpe av natten hvordan man instalerer en pc fra bunnen av ,,fikk ikke inn xp eller noe.hadde sletteten fil som het "system32/hal.dll." + mye mere. lærte også at man ikke skal stole blindt på alt som er gratis og laste ned Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 lærte også at man ikke skal stole blindt på alt som er gratis og laste ned Det er viktig lærdom Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Feilpostet, lite beskrivende emnetittel. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg